Jump to content

savegame download probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
als ik een savegame download, dan is het altijd een .rar bestand. Kan iemand mij uitleggen hoe dat bestandje terug 'normaal' kan zijn? Het pictogram is ziet eruit als een blok met een balpen, kijk maar:

Alvast bedankt.screenshotsaprobleemkq6.png

Download als eerst WinRar, om bestanden mee uit te pakken. Een ingepakt bestand ziet er zo uit als je WinRar hebt geïnstalleerd:

Meestal is een savegame ingepakt als je hem download, dus zodra je straks je savegame in je User Files hebt gezet moet je dat even checken. Ziet het bestand er uit zoals het voorbeeld druk dan met je rechtermuisknop op het bestand en kies voor 'extract here' of 'hier uitpakken'.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Ik heb het nu gedownload en het gaat nu, maar als ik dan speel ben ik niet waar ik moet zijn. Ik had Black Project nog graag eens willen spelen en ik heb die savegame gedownload en het staat in User Files in Mijn Documenten maar als ik dan speel dan ben ik terug in het begin (introfilmpje luchthaven LC)

Geplaatst:

Controleer of je wel de goede versie hebt gedownload. Savegames van versie 1 werken niet op versie 2 en omgekeerd. Je kunt rechts onderin het opstartscherm zien welke versie je hebt; bij 1.0 staat er niets maar bij versie 1.1 en 2.0 wel.

Als je savegames voor versie 1 zijn, en jij hebt versie 2, dan kun je hier de patch downloaden die je GTA: San Andreas weer versie 1 maakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...