Browse Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik had een vraagje ik ben bij madd dogg en dan springt hij er gelijk van af nou heb ik geleze dat je het nie kan verhelpe alleen als je een nieuw save begint betekent dat dat ik opnieuw moet beginne omdat ik een x riot mode heb gedaan please answer >>> Door NandroDavids: Post afgesplitst uit een topic in Feedback en verplaatst naar SA: Missiehulp<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ja je moet inderdaad een nieuw game starten. Dan zou ik het gelijk zonder cheats doen.. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Je moet een nieuwe Game starten ja en ieder geval zonder de riot cheat je kan hem wel gebruiken als je niet savet Succes EDIT DenkaanHenk was voor Bewerkt: 23 februari 2007 door gunit-gangster Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Inderdaad: als je de Riot-cheat hebt gebruikt zal Madd Dogg direct springen en heb je dus geen tijd genoeg om de auto te halen en hem een zachte landing te bezorgen. En daar is helemaal niet aan te doen, behalve je hele spel opnieuw beginnen. Of een save-game te downloaden van vlak vóór die missie, zodat je een "schone" versie hebt. Het spijt mij..... Edit: je wordt oud schaap.... Reageren
Bling Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Je zegt het eigenlijk zelf al. Je hebt de Riot-cheat gebruikt, waardoor Madd Dogg inderdaad na de cutscéne gelijk van het dak springt. Deze glitch is niet te verhelpen, en je zult dus een nieuwe game moeten starten, wil je ooit voorbij deze missie komen. Ik weet niet voor welk platform je San Andreas hebt? Indien je San Andreas voor de PC speelt heb je de mogelijkheid om een savegame te downloaden, waarbij de missie Madd Dogg al gehaald is. In dit topic kun je savegames downloaden die betrekking hebben op V1 van San Andreas, en in dit topic kun je savegames downloaden die betrekking hebben op V2 van San Andreas. Je moet dan de savegame nemen met de titel "Madd Dogg", aangezien de missie zo heet en de titel van de savegame aangeeft welke missie het laatste voltooid is. Heb je San Andreas niet op de PC? Dan heb je pech, en zul je inderdaad een nieuwe game moeten starten. {Edit} Zie dit als een toevoeging op bovenstaande posts. Reageren
Browse Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 mijn broertje heb net zero afgemaakt maar nu krijgt hij geen nieuwe missies wat moet hij nu doen? Reageren
Proximitus Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Heeft ie de driving school al gehaald? Want dan krijg je weer nieuwe missies. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Heeft ie de driving school al gehaald? Want dan krijg je weer nieuwe missies. Dat klopt, maar de driving school is niet voor de storyline. Als hij heel San Fierro heeft uitgespeeld + de driving school ,dan krijgt hij de mogelijkheid Wang Cars te kopen, je krijgt dan inderdaad nieuwe missies maar deze zijn niet voor de storyline. Als je die vier missies uitspeelt, zit je weer zonder missies. De Zero missies hoef je sowieso niet te doen voor de storyline, natuurlijk wel voor de 100%. Heb je de missie ;Yay Ka-Boom-Boom’ al gedaan, Browse? Als je die al gedaan hebt kun je elk moment een telefoontje verwachten van een opdrachtgever. Mocht je die nog niet gedaan hebben kun je ons dan misschien vertellen welke missies je voor de Zero missies al gedaan hebt, dan weten wij ook waar we je moeten helpen. Reageren
profile Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 weet niet of het lukt maar kan je niet de cheat van slomere tijd doen dan duurt het langer wanneer hij jumpt snap je en anderer moet je zoals bling al zij ''herstarten'' of (weet niet) een savegame dowloaden zonder die glitch p.s. weet niet of dat wel kan veel succses Reageren
ravishg Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 ik speel em op de xbox versie maar zoals er wordt gezegd in deze topic je meot een savegame downloade is het niet mogelijk om een new game te loade 1 missie voordat je bij madd dogg missies komt? Reageren
-eend- Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Nee, als je m gesaved hebt , heb je m ook gesaved. En dat kan je niet meer ongedaan maken dus je kan je game alleen nog loaden bij de '' madd dog'' Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Kun je niet misschien al zo'n wagentje klaarzetten van te voren? Stel dat het zou lukken, dan zal het flink wat oefenen zijn om dat wagentje op de juiste plek te plaatsen... Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Kun je niet misschien al zo'n wagentje klaarzetten van te voren? Stel dat het zou lukken, dan zal het flink wat oefenen zijn om dat wagentje op de juiste plek te plaatsen... Dat is echt superslim! misschien is dat wel de oplossing voor iedereens problemen! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Kun je niet misschien al zo'n wagentje klaarzetten van te voren? Stel dat het zou lukken, dan zal het flink wat oefenen zijn om dat wagentje op de juiste plek te plaatsen...Tijdens deze missie moet je een Pick-Up met dozen achterin op de goede plaats zetten om Madd Dogg op te vangen. Volgens mij komt deze alleen tijdens deze missie voor en kan je deze dus niet van te voren op de goede plek zetten, dunkt mij. Reageren
quad Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Het heeft geen nut om die witte walton er neer te zetten ,want 1:die staat er alleen in de missie en 2:en als hij er zou staan zou hij toch weg zijn als je de missie start. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.