Jump to content

GTA Installatie fout (DemoShield)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

sinds een paar dagen doet mijn GTA het niet meer, dus ik heb hem erafgegooid. Ik wil hem er vandaagw eer op doen, maar de DemoShield dinges geeft een error. En GTA werkt nog steeds niet. Ik ik snap niet wat het probleem nou is. Is mijn DVD naar de knoppen of is het een Softwarefout? Want ik krijg nog steeds dezelfde fout als voor het verwijderen van GTA SA. En toen was er niets mis met de DVD, want ik heb hem niet meer uit de doos gehaald sinds de installatie die zowat een jaar geleden plaatsvond.

Geplaatst:

Een Niet verzenden/Wel verzenden fout. Als ik de disc erin stop laadt hij en komt die fout. Geen verdere dingen.

naamloosmb4.png

Geplaatst:

ik zou zegggen download demoshield (dat is een autorun progamma) opnieuw

of wat je ook kan doen is rechtermuisknop op je cd

dan op openen en dan op setp klikken

Geplaatst:

Dat Setup gedoe werkt niet :duh:

En DemoShield player opnieuw downloaden gaat niet omdat het al op de CD zit. Mijn DVD is nog helemaal gloednieuw, en GTA deed het zonder DVD ook al goed. Dus zit het probleem in mijn computer, maar ik weet niet waar. En dat wil ik nu weten :puh:

• 5 maanden later...
Geplaatst:

hoi, bij mij is het ongeveer hetzelfde : ik start op, hij wil niet en dan geeft hij aan dat demoshield player een fout heeft gevonden... en dan niets meer! :duh:

Geplaatst:
Een Niet verzenden/Wel verzenden fout. Als ik de disc erin stop laadt hij en komt die fout. Geen verdere dingen.

naamloosmb4.png

bij mij komt juist hetzelfde rapport!! help me plz!! ik heb het spel al uit maar wil nog auto's tunen enz. plz help me

Geplaatst:
hoi, bij mij is het ongeveer hetzelfde : ik start op, hij wil niet en dan geeft hij aan dat demoshield player een fout heeft gevonden... en dan niets meer! :duh:

Ga even naar 'start' > 'deze computer' > '(C:)' > 'WINDOWS' > 'system32'. Zoek dan het bestand 'quicktime.qts' op en verander de naam naar 'quicktime.old'. Je kan een naam veranderen door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken, en te kiezen voor 'naam wijzigen'. Probeer dan GTA eens (opnieuw) te installeren. Mocht de installatie gelukt zijn, verander dan de naam 'quicktime.old' terug naar 'quicktime.qts'. Ik hoop dat het lukt, succes! ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ga even naar 'start' > 'deze computer' > '(C:)' > 'WINDOWS' > 'system32'. Zoek dan het bestand 'quicktime.qts' op en verander de naam naar 'quicktime.old'. Je kan een naam veranderen door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken, en te kiezen voor 'naam wijzigen'. Probeer dan GTA eens (opnieuw) te installeren. Mocht de installatie gelukt zijn, verander dan de naam 'quicktime.old' terug naar 'quicktime.qts'. Ik hoop dat het lukt, succes! ;)

hey ik heb ook dat probleem met GTA SA van die demoshield player maar als ik de naam probeer te veranderen van 'quicktime.qts' naar 'quicktime.old' word de naam quicktime.old.qts

• 2 weken later...
Geplaatst:

U are the master _O_:schater:

• 3 maanden later...
Geplaatst:

U are the master _O_:schater:

hey ik krijg ook deze fout maar ik kan het bestandje 'quicktime.qts' niet vinden :N om te veranderen plz help :D

Geplaatst:

Volg eerst de beschrijving van Matthijs om naar dat mapje (system32) te komen. Tik daar gewoon de eerste letters in van het bestand, bijvoorbeeld 'Q-U-I'. Gewoon tikken, niets openen verder. Dan zal hij automatisch naar het bestandje gaan, of in ieder geval de eerste letters van het bestandje. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Volg eerst de beschrijving van Matthijs om naar dat mapje (system32) te komen. Tik daar gewoon de eerste letters in van het bestand, bijvoorbeeld 'Q-U-I'. Gewoon tikken, niets openen verder. Dan zal hij automatisch naar het bestandje gaan, of in ieder geval de eerste letters van het bestandje. ;)

ja maar ik kon em nie vinde(hij stind er gister ECHT niet tussen :duh: ) maar ik heb em nu al gevonde :D

EDIT": ok nu start et wel op maar krijg ik een foutmelding over mijn gta_sa.exe ofzo :duh: kan iemand helpen?

Bewerkt: door mivi12

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...