Jump to content

kleren in gta sa zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een jas met zo'n pels eraan gedownload en ik probeer het via SAMI in gta te zetten en het lukt niet wil iemand me helpen

Geplaatst:
ik heb een jas met zo'n pels eraan gedownload en ik probeer het via SAMI in gta te zetten en het lukt niet wil iemand me helpen

Met SAMI wil het ook niet vrees ik. Ik denk, maar ik weet haast wel zeker, dat dit moet met de IMG Tool. Een Shirt bestaat uit een .txd bestand deze moet je dus vervangen met het origineel. Ik neem als voorbeeld een shirt die ik net heb gedownload. Ik zie de volgende bestanden:

Ik heb alleen dit nodig:

Nu open ik mijn IMG Tool en zoek ik dat bestand op, dit kan via Edit > Find. Open dan niet de GTA3.img, zoals je meestal doet, maar open de Player.img. Typ bij 'Find' de naam in van het bestand dat je wilt vervangen, bij mij was dat:

Klik dan op: volgende zoeken. Als het goed is moet er dan iets gevonden zijn, bij mij wel:

Ga dan naar: Commands > Delete. Nu is het origineel verwijderd. Ga dan naar Commands > Add, en zoek je nieuwe shirt op. Dubbelklik, en deze zal aan de player.img toegevoegd worden.

Maak wel back-ups van je bestanden!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...