Carl_Johnson2 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Ik ben een tijdje geleden weer gaan fotosoepen en ik wil dat ze gerate worden. (xD) V3: Siggie 2: Bewerkt: 23 februari 2007 door Carl_Johnson2 Reageren
Isafdar Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Volgens mij heb je alleen de text toegevoegd, en er een border omheen gegooit. Border: mooi gedaan geen aanmerkingen alleen dat zwarte ding daar onder V@ is beetje vaag,maar dat zal wel zijn redenen hebben. Text: vind ik niet heel geweldig gedaan wel leuke font maar de rode kleur is te fel misschien kun je dat beter donkerder maken, dat geld ook voor het blauwe. Gears of war is een redelijk donker spel dus daar passen donkere kleuren bij, let wel op dat je het niet TE donker maakt dat het onlees baar is. je naam is leuk gedaan doorzichtig maar had je beeter iets verder uit de hoek kunnen halen want nu staat hij door je border heen. Rate: 6,5/10 omdat de achterkantrechtsreeks uit het plaatje is. Deed ik vroeger ook hoor maar dar leer je juist van dus nog even wat oefenenen en het kan heel mooi worden. Reageren
.Djanick Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) ik zie geen verschil tussen de sigs. mja dan is het makkelijker om te raten vind het niet echt een super sig, een render in gezet en de bg erin en een beetje mee lopen "klooien" je font past wel goed bij je sig *je naam*, en dan nog 1 minpunt.. links aan de sig zie je strepen en dat is nogal lelijk eigenlijk. EindCijder: 6 Bewerkt: 23 februari 2007 door Djani Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik heb het nu gefixt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.