Bassiej Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Ik had niets te doen en heb Photoshop maar weer eens opgestart.. Dit is het resultaat: Tip & Rates zijn welkom Edit @ Djani: Bedankt voor je rate, ik heb geen 'glow' gebruikt. Het is een stroke om de render heen. Ik zal nog een V2 maken zonder stroke om de fiches, maar om de kaarten vind ik het juist wel mooi. Het was mijn bedoeling om aan de linker kant het leeg te laten en te vullen met dezelfde kleur als de achtergrondkleur van het forum. Maar je kan helaas een klein randje ontdekken.. Bewerkt: 23 februari 2007 door Bassiej™ Reageren
.Djanick Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) mooie sig + Punten: die fiches en kaarten zijn allemaal netjes bij elkaar gestopt en lopen mooi op elkaar over Je font is niet verschrikkelijk mooi maar het past bij je sig dus lekker zo laten - Punten: eigenlijk maar 2 dingen die mij opvallen. 1: je sig links is TE rustig, alleen maar wit daar en dat is jammer. 2: Volgens mij heb je bij de fiches outer glow gebruikt *ook bij de kaarten* door dit valt de render een beetje uit de sig zelf *bij de fiches het meest* EindCijfer: 7.5 hoop dat je er iets aan hebt Bewerkt: 23 februari 2007 door Djani Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Laat ik weer eens raten. Beoordeling Heel mooi, ook die kaarten, ook die fiches. Alleen vind ik het links wat leeg, dat vind ik niet zo mooi. De tekst is ook leuk, alleen is die tekst wel wat simpel. Maar voor de rest heel mooi. Cijfer Deze sig is mooi zat voor een 9. Bewerkt: 23 februari 2007 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.