Jump to content

Hoe danst men?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet dat ik veel vraag maar, als ik ga dansen Bij life's a Beach dan zie ik niet welke bewegingen ik moet doen :? . Ik heb SA ook op de PS2 dus ik weet hoe je dit moet gebruiken.

Greets,

Pemp :cya:

Bewerkt: door Pemp
Geplaatst:

Zie je niet onderin beeld een rondje en bewegende pijltjes in allelei richtingen. Je moet namelijk de kant op drukken dat dat pijltje aangeeft als hij in het rondje komt.

Dan is het waarschijnlijk een bug. En aangezien je hem op de PlayStation2 hebt, vrees ik dat je opnieuw zult moeten beginnen.

@ -Matthijs- hieronder: Ik weet ook wel dat er nu een paar mensen bezig zijn met PS2 savegames. Maar ik denk niet dat veel mensen ARMAX gaan hebben, en dan heb je ook nog al die verschillende versies ...

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:
Dan is het waarschijnlijk een bug. En aangezien je hem op de PlayStation2 hebt, vrees ik dat je opnieuw zult moeten beginnen.

Hij kan net zo goed zijn savegame laten doen in het savegame-aanvraag forum. Als hij echt een bug heeft kan hij hem dus laten doen, wellicht dat de missie het bij een ander weldoet. Mocht Pemp geïnteresseerd zijn in het aanvragen van de savegame, dan kan dat hier. Er staat trouwens een handige handleiding bij van ASPHALT.

@ Pemp: Je ziet dus geen pijltjes, maar als je op de toetsen drukt hoor je wel: 'Missed It''of 'Too Late'?

Wel een heel vervelende bug dat je dus niet ziet wat je moet doen, op de PS2 heb ik zoiets soortgelijks meegemaakt maar met veel minder desastreuze gevolgen. Ik had zoiets (meerdere keren) bij de missie Catalist, hier kreeg ik niet het richt-punt om de kratten naar Ryder te gooien, maar aangezien ik die de allereerste keer wel had wist ik dat ik gewoon in het midden van het scherm moest mikken. Maar met het dansen is dat inderdaad heel vervelend. Aangezien ik mijn bug meerdere keren bij dezelfde missie had heb je dus kans dat het bij jou ook vaker kan voorkomen, wat het dus alleen maar vervelender maakt als je helemaal opnieuw begint. Ik raad je aan om het spel opnieuw te laden en de missie opnieuw te proberen. Als het probleem zich blijft herhalen dan staat het PS2-SaveGame-Aanvraag-Team :engel: altijd voor je klaar. :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Wat ook raar is dat mijn Gta flipt bij het laden bij een savegame van iemand anders :?

Z'n Gta_sa.Exe fout, elke keer!

EDIT: En ook iets raars: bij mij is de Dider sachs ofzo al open :? echt vaag en gaat pas open als je '' A Home in the Hills'' hebt gehaald. ook toen ik bij de Binco ging shoppen en ik deed start en opeens was heel groot binco in beeld en ik kon in de Universe kijken. Hier een plaatje:

http://img91.imageshack.us/my.php?image=vaaaag2ry6.jpg

Bewerkt: door Pemp
Geplaatst:
Wat ook raar is dat mijn Gta flipt bij het laden bij een savegame van iemand anders :?

Z'n Gta_sa.Exe fout, elke keer!

Dat ligt waarschijnlijk aan de versies van het spel. Je download misschien een savegame van de verkeerde versie, dan lukt het niet.

Aangezien je dit nog niet wist, weet je vast ook niet welke versie je nu hebt, je kan dit zien. Als je GTA San Andreas opstart zie je bij

versie 1 niets speciaal staan in het begin menu van GTA San Andreas.

versie 1.1 zie je, in het beginmenu, 'version 1.1' staan rechts (onderaan) staan.

versie 2 zie je, in het beginmenun 'version 2' staan (ook rechts onderaan).

Je moet dus eerst kijken welke versie je hebt, en dan een savegame downloaden met de juiste versie. Dan moet het normaal lukken. :)

Weet ik allang ik heb versie 2 maar hij doet het gewoon niet!

Dit probleem kwam bij mij ook voor. Uiteindelijk heb ik gewoon de gehele data map van V1 gedownload en daarin de bestanden van V2 en indien je wilt kan V1 heel makkelijk worden 'geinstalleerd'. Nadat ik dit heb gedaan werkten alle savegames gewoon. Ik zet hieronder een post van mij neer van een paar dagen terug en volg dat gewoon op dan werken de Savegame's waarschijnlijk wel.

Weet je wel zeker dat je V2 hebt of een V2 Savegame hebt gebruikt? Ikzelf had eerst namelijk een gedowngrade V2 enkel voor V2. Hierop konden geen V2 Savegame's en ook geen V1 Savegame's op worden afgespeeld. Ik heb toen de volledige data map van V1 gedownload en main.scm en script.img van V1 en V2 in een RAR bestand gedaan. Ik heb mijn volledige data map voor je geupload, standaard V2 geinstalleerd maar ook heel simpel mogelijk om dit te veranderen naar V1. Je plaatst de map heel simpel in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Je moet echter dan wel de andere data map overschrijven. Indien je je V2 wilt veranderen naar V1 ga je nadat je de data map hebt vervangen naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Dan klik je met de rechtermuisknop op SA_V2 en vervolgens op Extract here of Hier Uitpakken. Dit kan ook weer andersom om zo weer V2 te verkrijgen. Op deze manier kan je dus V1 en V2 Savegame's laden.

http://www.plaatjesupload.nl/output/1172197161.jpg

Data map V1 / V2: Download

Veel succes ermee!

hij heeft m op de PS2 dus dit heeft weinig zin.. ;)

OT: dit heb ik ook een keer met een missie voor catalina gehad, toen ik de missie had gedaan, bleven ze praten.. missie op nieuw gedaan ( 2x ) en toen deed ie t gewoon ;)

Volgens mij heeft hij ze op beide consoles aangezien hij zelf aangeeft dat een Savegame niet geladen kan worden.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

hij heeft m op de PS2 dus dit heeft weinig zin.. ;)

OT: dit heb ik ook een keer met een missie voor catalina gehad, toen ik de missie had gedaan, bleven ze praten.. missie op nieuw gedaan ( 2x ) en toen deed ie t gewoon ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...