San andreas style Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Hee Ik wil de 100% halen bij san andreas dus daarom heb ik alle gebieden overgenomen maar nou blijkt dat ik 1 gebied mis van de las vagos gang. Ik heb echt de hele map afgespeurd maar ik kan niks vinden, wel heb ik een hele kleine strook niet groter dan dit:------- overgenomen van de ballas en ik heb ook een ander klein vierkantje overgenomen maar ik kan nu geen 100% halen omdat ik er dus eentje mis kan iemand mij vertellen over waar ik dit miniscuul klein gebiedje kan vinden Reageren
Admiral_Will Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Misschien moet je eens kijken in Bayside (noordelijk van San Fierro). Door een bug kan het zijn dat daar zich een klein vagosgebiedje bevindt. Als je het toch niet vindt is het niet zo erg, je moet niet alle territoria hebben om 100 % halen hoor. Reageren
San andreas style Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ok bedankt ik zal kijken. Laat wel weten of ik iets gevonden heb. Hee admiral will bedankt voor de tip ik zag het gebied liggen was er zelf nooit achter gekomen dat daar iets lag. >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.