Jump to content

Heel iets raars in de missie Og Loc !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik heb heel iets raars ondekt in de missie Og Loc. :sigaar: Het is echt waar probeer het maar zelf. 8) Eerst ging ik met Sweet en Smoke naar de Gevangenis Og Loc ophalen. Daarna met hem erbij gingen we naar Freddy's huis. Ik wachte tot Og Loc bij de deur stond. Ik schoot hem dood met me shotgun. En toen kon ik gewoon Freddy's huis in. :klap: Een nieuwe intrieur. ^_^ Er ligt gewoon een man daarzo te slapen. En er ligt geld dat je kan oppakken in huis. Met een hele moderne keuken en het is er donker in huis er brand geen licht. :*D Probeer het zelf maar eens erg leuk. :puh:

Bewerkt: door DenkaanHenk

Leuk, maar ik kan het zelf niet proberen, want m'n eigen computer is op het moment een beetje naar de knoppen. Ik ga wel eens kijken op WikiGTA of ik iets vind over dat interieur.

Nee, het is blijkbaar niet bkend op WikiGTA. Er staat alleen OG Loc's huis, maar dat is het niet.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Haha, wel raar. Maar komt er geen Mission Failed als je OG Loc vermoordt ? Kun je mss eens een screen maken, ik heb sa op de PS2 en ik heb geen zin om helemaal opnieuw te doen tot die missie.

Laat maar zie de Screens hier onder het is al gelukt.

Geplaatst:
Ik heb geen Paint meer om me screen erin te plakken helaas. :N Er komt Missions Failed te staan maar je kan gewoon Freddy's huis in. Of het op de PS2 of Xbox is weet ik niet. Ik was net aan het spelen op de pc en toen gebeurde het. :Y

Je kan gadwin printscreen downloaden. Is een gratis programma :)

Klik hier Je moet de onderste hebben :) Dan heb je geen paint meer nodig

Screens komen er aan. Edit : Hier zijn de Screens. :)

Geplaatst:

Heb je dit één keer of vaker meegemaakt? Ik heb het namelijk ook even geprobeerd, zonder resultaat. In tegenstelling tot jou kreeg ik geen marker voor Freddy's huis. Aangezien het huis van Freddy geen speciaal interieur heeft, denk ik dat dit gewoon een glitch is. Het interieur van Freddy's huis wordt namelijk ook gebruikt tijdens de Burglary missie, en heeft dus verder geen speciale kenmerken.

Overigens vind ik het interieur veel overeenkomsten hebben met dit interieur, dat zich bevindt in Hemel C van het Hidden Interior versum, en dus tevens een gebruikt interieur is die je mogelijk aan kunt treffen tijdens de Burglary missie (Like I said before).

Bij mij lukt het elke keer dat ik het doe. En ik heb Versie 2 van San Andreas. :)

Geplaatst:
Heb je dit één keer of vaker meegemaakt? Ik heb het namelijk ook even geprobeerd, zonder resultaat. In tegenstelling tot jou kreeg ik geen marker voor Freddy's huis. Aangezien het huis van Freddy geen speciaal interieur heeft, denk ik dat dit gewoon een glitch is. Het interieur van Freddy's huis wordt namelijk ook gebruikt tijdens de Burglary missie, en heeft dus verder geen speciale kenmerken.

Overigens vind ik het interieur veel overeenkomsten hebben met dit interieur, dat zich bevindt in Hemel C van het Hidden Interior versum, en dus tevens een gebruikt interieur is die je mogelijk aan kunt treffen tijdens de Burglary missie (Like I said before).

Ik vind van niet. Zie en vergelijk:

huis2df8.jpg

post-36396-1172237326_thumb.jpg

Verschillen:

• tafel
  • sofa
  • lamp langs de wand
  • ...

>>> Door Bling: Oke, maar ik gaf het enkel als voorbeeld. Het is in ieder geval een feit dat dit interieur geen speciale betekenis heeft. ;) <<<

En er ligt ook een pistol binnen in het huis. En ook geld. Als die man aan het slapen is kun je ook naar het bed sluipen. :sigaar: Dan heeft tie niks door en kun je hem met een mes vermoorden. :*D Als je gaat lopen dan gaat tie op staan en dan rennen daarna wil die je slaan. Dan schiet je hem met een shotgun of dergelijke neer en hij heeft ook geld. :clown: Als je nog niet bij de missie Og Loc bent. Download dan gewoon een savegame uit 1 van de topics van SummerBase en probeer het dan ( heb ik trouwens niet gedaan gewoon zelf gespeeld ) :engel:

Hmm ik herken iets van je verhaal DenkaanHenk.

In een missie van ryder moet je ergens ook inbreken en als je te veel lawaai maakt dan komt er iemand wakker en dan is het mission failed!!

En bling heeft ergens gelijk in,

ik zal even dan zoeken naar die missie.

edit:de misse noemt Home Invasie van Ryder.

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Nee sevaboy. Je moet hurkent sluipen heeft tie je ook niet door loop je nog best hard op C klikken en lopen. Als je staat en gaat lopen met linker Alt ingedrukt te houden weet ik het niet. Maar hij schiet je niet dood net als in die missie. Hij staat gewoon een beetje als een weif te slaan. :sigaar: Haha. :schater: Aaien. :bonk: Maarja het is een leuke glitch. Staat nog niet op WikiGTA zei Big Boss. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...