Jump to content

Heel iets raars in de missie Og Loc !

Recommended Posts

Geplaatst:

Goed gevonden! Ik ga het morgen even proberen. Maar waarom maakt rockstar daar een interieur? Waarom zijn er zoveel ongebruikte interieurs? Heb je de coordinaten? Ik ga zelf namelijk wel eens met de SA Place Manager op "interieurjacht :puh: "

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:

Oh ja Bling heeft het geprobeerd op Versie 1 van San Andreas en toen lukte het niet. Toen had hij Versie 2 genomen van San Andreas en toen lukte het wel. Het kan alleen op Versie 2 van San Andreas dus. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Om dat te kunnen checken moet ik dan weer een nieuw spel starten? Of is er een mod zodat je elke missie kan doen?

@Hieronder: Dat kan ook ja :bonk:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ja en die doe je gewoon in mijn documenten GTA San Andreas user files. Dan load je de savegame. En ehm hellemaal een new game starten is wat te overdreven vind ik. Het zijn slechts 6 missies hele makkelijke die als je de filmpjes gauw even door spoeld binnen een half uur gedaan zijn. Op een zondag moet dat toch kunnen je zit ook achter gtaforum. :cab:

Geplaatst:
Oh ja Bling heeft het geprobeerd op Versie 1 van San Andreas en toen lukte het niet. Toen had hij Versie 2 genomen van San Andreas en toen lukte het wel. Het kan alleen op Versie 2 van San Andreas dus. :Y

Als het alleen op Versie 2 op de PC kan, dan zal het op Xbox en PS2 waarschijnlijk niet werken :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Nou wat raar als het alleen op v2 werkt.

Misschien heeft een gtamodder weer die (s..)scenes gevonden.

en heeft R* die interior weggehaald :N

Bewerkt: door hooligun
Geplaatst:

Ja inderdaad raar. Meestal zitten zulke dingen in V1 van San Andreas en niet in V2. Nu is dat dus andersom. Zulke dingen als deze wou rockstar voorkomen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...