Fiegel5 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 hoi iedereen heb net voor dinsdag gta sa gekocht en hep codes nodig. (weet niet of ik deze topic wel mag plaatsen ' '' maar ja heeft iemand ale codes groetjes Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 maar ja heeft iemand ale codesJawel hoor, op WikiGTA staan alle cheats voor je op een rijtje: *KLIK*. Zelfs nog voor verschillende consoles ook, dus dat moet helemaal goed gaan komen lijkt me. Veel plezier ermee! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) sommige werken (van de ps2) niet. @ Preddy: zal ik doen Bewerkt: 28 februari 2007 door blokcement Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 sommige werken (van de ps2) niet. Inderdaad. Op de Platinum versie van GTA: San Andreas (PS2) werken sommigen niet, onder andere de cheat Verander Character Model werkt niet en is daarom - waarschijnlijk - van WikiGTA verwijderd. Reageren
Preddy Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 sommige werken (van de ps2) niet. Inderdaad. Op de Platinum versie van GTA: San Andreas (PS2) werken sommigen niet, onder andere de cheat Verander Character Model werkt niet en is daarom - waarschijnlijk - van WikiGTA verwijderd. Dat is ook het geval bij de standaard versie en daarom heb ik 'm inderdaad verwijderd. Als iemand ook nog andere cheats tegenkomt die het niet doen zou ik die vriendelijk willen vragen dat even te melden in het Foutje Gevonden topic, aangezien wij daar meer aan hebben dan een bewering als "sommige werken (van de ps2) niet". Bij voorbaat onze grote dank. Reageren
rotje333 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 nooit gehoord van zoeken op google.... als je daar san andreas cheats invoert krijg je 500 sites vol met san andreas cheats .... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.