Jump to content

CheatDevice

Jericho

Recommended Posts

Ik heb een paar vraagjes voor jullie... Niet dat ik lui ben om info optezoeken, maar ik wil gewoon eens weten wat jullie zeggen.

1.Wat is cheatdevice en wat kan je er mee doen?

2. Op welke firmware werkt cheatdevice ? (ik heb 3.11)

3. Is er kans dat je psp kapot kan gaan door cheatdevice?

4. Kan vcs hierdoor beschadigd worden?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraagjes... :)

Delen op andere websites

Ik heb een paar vraagjes voor jullie... Niet dat ik lui ben om info optezoeken, maar ik wil gewoon eens weten wat jullie zeggen.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraagjes... :)

1. De CheatDevice is een programma geschreven door Edison Carter. Een devoloper (ontwikkelaar) die zich bezig houdt met de ontwikkeling van externe software voor het PSP- platform. Als experiment is hij begonnen voor Liberty City Stories, toen hij een bug/fout in de bestandscode van het spel had ontdekt. Hierop heeft hij een programma gemaakt die cheats, zoals vliegen, alle wapens en nog veel meer mogelijk maakt. In het begin werkte dit gewoon, maar omdat dit programma gebruikt maakt van een bug hebben ze ervoor gezorgd dat dit niet meer werkt met de logische reden dat de bug waardoor het werkt gemaakt is. Het is dus niet meer mogelijk om zonder illegale dingen te doen de cheatdevice in VCS te gebruiken. De Cheatdevice in VCS is bijna hetzelfde als die van LCS.
  2. De Cheatdevice werkt niet meer vanaf 2.8- dus je zult een firmware moeten hebben die lager is dan 2.8. Helaas kan je VCS dan niet spelen en dan heeft het geen zin natuurlijk.
  3. Door de cheatdevice zal je PSP systeem niet kapot gaan, omdat het gewoon gebruik maakt van een illegale savegame en het is dan ook nog nooit voorgekomen dat een PSP kapot is gegaan door een savegame. Wel kan je PSP kapot gaan als je gaat downgraden, om de cheatdevice werkbaar te maken. Echter mogen we dit op dit forum niet bespreken.
  4. Nee, want VCS staat op een UMD "(Universal Media Disc)" en die is niet herschrijfbaar of aanpasbaar door een extern programma.

:)

Delen op andere websites

Cheatdevice is een cheatprogramma voor GTA: LCS en GTA: VCS. Meer informatie vind je 'hier'.
De Cheatdevice van VCS werkt alleen op Custom Firmware's, maar hierover mag niet gesproken worden op het forum. Op jou PSP werkt het zoiezo niet, ook deze van LCS niet.
Van Cheadevice zelf niet, maar de handelingen die jij moet verrichten om het werkend te krijgen kunnen schadelijk zijn, maar hierover mag ik verder niet spreken. Hier niet althans.
Nee! :)

Áls je bepaalde dingen toch nog wilt weten --> Google! :sigaar:

Delen op andere websites

is het ook mogelijk om cheatdevice op de ps2 te hebben??

Hier is een heel simpel antwoordt op, nee het is niet mogelijk om de Cheatdevice voor de PS2 te gebruiken. Echter kan dit nog veranderen aangezien hij nog niet eens is uitgebracht voor de PS2. Maar zoals het er nu uitziet gaat Edison Carter geen Cheatdevice voor VCS uitbrengen.

Delen op andere websites

Hier is een heel simpel antwoordt op, nee het is niet mogelijk om de Cheatdevice voor de PS2 te gebruiken. Echter kan dit nog veranderen aangezien hij nog niet eens is uitgebracht voor de PS2. Maar zoals het er nu uitziet gaat Edison Carter geen Cheatdevice voor VCS uitbrengen.

Het bestaat wel :Y Alleen het heeft een heel ander naam en is gemaakt door Datel ;). Het heet Action Replay Max oftewel Armax :)Hier kan je hem kopen :Y

Delen op andere websites

1. Door de cheatdevice zal je PSP systeem niet kapot gaan, omdat het gewoon gebruik maakt van een illegale savegame en het is dan ook nog nooit voorgekomen dat een PSP kapot is gegaan door een savegame. Wel kan je PSP kapot gaan als je gaat downgraden, om de cheatdevice werkbaar te maken. Echter mogen we dit op dit forum niet bespreken.

:)

VCS cheatdevice maakt geen gebruik van een savegame maar van .prx files. LCS cheatdevice maakte wel gebruik van een savegame (niet illegaal). Maar inderdaad je psp kan er niet kapot van gaan.

Delen op andere websites

Je hebt wel iets dat op de CheatDevice lijkt, en natuurlijk gratis is, hier staan een paar versies ervan: http://www.cheatdevice.com/gta/lcsps2.htm, San Andreas PS2 en Vice City PS2 Bewerkt: door iwpwf
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...