wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 kan je beter worden in basketbal??? zijn daar speciale sportzalen voor??? (ik ben nog niet zo ver duss) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Alleen pleintjes, en er zijn geen stats voor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Nee, volgens mij zijn er geen sportzalen. (nog nooit gezien) het basketbalveldje is gewoon voor de lol. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Maar je kan er niet beter in worden??? want hij mist altijd van afstand Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Dat is een kwestie van op het goede moment gooien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 en wat bedoel je daarmee???? ik ga er voor staan en ik gooi dus wat doe ik verkeerd? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Lees gewoon Op het goede moment drukken op O dag ik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 gooi met X en op het hoogste punt van z'n jump druk je weer op X voor een optimale worp. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutersar Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) kan je 1 tegen 1 basketballen? En zo ja waar?? :huh: Bewerkt: 23 november 2004 door woutersar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) Nee je kan niet 2 tegen 2 basketballen Edit: Waarom heb je bericht aangepast woutersar? Er stond eerst ,,Kan je 2 tegen 2 basketballen? En zo ja waar?? en nu heb je hem aangepast en staat er kan je 1 tegen 1 basketballen? En zo ja waar?? Bewerkt: 23 november 2004 door petersmurfje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 als je met zijn tweeën speelt kan je dan tegen elkaar basketballen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) NEEEEEEEEE lees het bericht boven jou bericht OOk van mij Nee je kan niet 2 tegen 2 basketballen Heb je dit kunnen lezen? Sorry voor het grote lettertype! Bewerkt: 23 november 2004 door petersmurfje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 IK VRAAG OF HET 1 TEGEN 1 KAN!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 IK VRAAG OF HET 1 TEGEN 1 KAN!!!! DAT KAN SOWIESO NIET ALS JE NIET 2 TEGEN 2 KAN, LAAT STAAN 1 TEGEN 1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 er is WEL een ZAAL om te basketballen. en ook hier kan alleen in je eentje. ********SPOILER*********** deze zaal bevind zich in het huis van die rapper (ben ze naam kwijt) waar je voor OG Loc platen moet stelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts