Sasuke Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 er is WEL een ZAAL om te basketballen.en ook hier kan alleen in je eentje. ********SPOILER*********** deze zaal bevind zich in het huis van die rapper (ben ze naam kwijt) waar je voor OG Loc platen moet stelen Madd Dogg, daar heb je b.t.w ook een gym dus 3 gym's in LS ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 hewb je die op het strand ook meegetelt daar staat er ook een als je het n og niet wist (als je het wel wist neem me niet kwalijk) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 hoeveel gyms zijn er dan in totaal in heel GTA SAn andreas?? stuk of 8??????????? :blink: <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Ja, Of je gaat natuurlijk normaal tegen elkaar praten in plaats van schreeuwen Maar het antwoord is er dus, Madd Dogg's Crib *waar je komt na de LV missies* En Nee, Naar mijn ervaring kan het niet eerder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 als goed is weet nu iedereen wel waar je kan basketballen ik weet in iedergeval dat het naast Sweet's huis kan hier kan volgens mij wel een slotje op??!! (want er zijn al genoeg topics wat over niks eigenlijk gaat, of wat al eigenlijk in een andere topic staat.) want het begint me wel te irriteren dat mensen maar topics maken over iets wat zeg maar gewoon er percies boven staat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts