kapnlou Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 heey, ik heb een vraagje over mapeditor want je heb allemaal van die ingewikkelde progammas enzo maar als je MTA ken daar kon je gwn ID naam van objects zoeke, beetje draaien enzo, en dan klik klaar... maar da was dan wel voor MTA maar heb je ook zoiets voor gewoon single player ?? alvast bedankt >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar MTA forum. <<< Reageren
White Gold Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) heey,ik heb een vraagje over mapeditor want je heb allemaal van die ingewikkelde progammas enzo maar als je MTA ken daar kon je gwn ID naam van objects zoeke, beetje draaien enzo, en dan klik klaar... maar da was dan wel voor MTA maar heb je ook zoiets voor gewoon single player ?? alvast bedankt >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar MTA forum. <<< Nee, dat is er niet. Het MTA-Team heeft het zeer gemakkelijk gemaakt om maps te maken, maar in de single player moet je heel veel bestanden gaan veranderen. Als je hierover meer wilt weten verwijs ik je naar SCM-modding help. Dat hier te vinden is. Succes! EDIT: @ Boris H. sorry dat wist ik niet :$ Bewerkt: 1 maart 2007 door White Gold Reageren
Boris H. Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Nee, dat is er niet. Het MTA-Team heeft het zeer gemakkelijk gemaakt om maps te maken, maar in de single player moet je heel veel bestanden gaan veranderen. Als je hierover meer wilt weten verwijs ik je naar SCM-modding help. Dat hier te vinden is. Succes! Het is onzin dat je objecten bij de gewone GTA SA moet verplaatsen met SCM-Modding. Sterker nog dat is niet eens mogenlijk. Je kan gewoon met de Mapeditor objecten verplaatsen/draaien wat je wil. De Mapeditor voor GTA III, GTA VC & GTA SA download je >>>hier<<< Alsjeblieft! Gratz, Boris H. Reageren
kapnlou Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Nee, dat is er niet. Het MTA-Team heeft het zeer gemakkelijk gemaakt om maps te maken, maar in de single player moet je heel veel bestanden gaan veranderen. Als je hierover meer wilt weten verwijs ik je naar SCM-modding help. Dat hier te vinden is. Succes! Het is onzin dat je objecten bij de gewone GTA SA moet verplaatsen met SCM-Modding. Sterker nog dat is niet eens mogenlijk. Je kan gewoon met de Mapeditor objecten verplaatsen/draaien wat je wil. De Mapeditor voor GTA III, GTA VC & GTA SA download je >>>hier<<< Alsjeblieft! Gratz, Boris H. Bedankt !! , , alleen het is niet helemaal het zelfde iedergeval, ben er ng niet egt mee bekend. op et begin vragen ze welke gta instalation je wil modifye. dat weet ik dus al niet ik dee gwn heel GTA San Andreas map. en daarna et begin snap er nix van :$ Reageren
JenM Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 heey als je problemen hebt met het bouwen van maps kun je ze natuurlijk ook downloaden zoek ze op op google ofzo ik zelf haal de meeste banen van *** >>> Door RTS: Reclame verwijderd<<< je kunt altijd ff kijken Reageren
opacool6 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 het is trouwens wel mogelijk om je sanandreas map te veranderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.