Jump to content

Mapbluider MTA

Recommended Posts

Geplaatst:

heey,

ik heb een vraagje over mapeditor want je heb allemaal van die ingewikkelde progammas enzo maar als je MTA ken daar kon je gwn ID naam van objects zoeke, beetje draaien enzo, en dan klik klaar... maar da was dan wel voor MTA maar heb je ook zoiets voor gewoon single player ?? :?

alvast bedankt :)

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar MTA forum. ;)<<<

Geplaatst: (bewerkt)
heey,

ik heb een vraagje over mapeditor want je heb allemaal van die ingewikkelde progammas enzo maar als je MTA ken daar kon je gwn ID naam van objects zoeke, beetje draaien enzo, en dan klik klaar... maar da was dan wel voor MTA maar heb je ook zoiets voor gewoon single player ?? :?

alvast bedankt :)

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar MTA forum. ;)<<<

Nee, dat is er niet. Het MTA-Team heeft het zeer gemakkelijk gemaakt om maps te maken, maar in de single player moet je heel veel bestanden gaan veranderen.

Als je hierover meer wilt weten verwijs ik je naar SCM-modding help. Dat hier te vinden is.

Succes!

EDIT: @ Boris H. sorry dat wist ik niet :$

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:
Nee, dat is er niet. Het MTA-Team heeft het zeer gemakkelijk gemaakt om maps te maken, maar in de single player moet je heel veel bestanden gaan veranderen.

Als je hierover meer wilt weten verwijs ik je naar SCM-modding help. Dat hier te vinden is.

Succes!

Het is onzin dat je objecten bij de gewone GTA SA moet verplaatsen met SCM-Modding. Sterker nog dat is niet eens mogenlijk. Je kan gewoon met de Mapeditor objecten verplaatsen/draaien wat je wil. De Mapeditor voor GTA III, GTA VC & GTA SA download je >>>hier<<<

Alsjeblieft!

Gratz,

Boris H.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Succes!

Het is onzin dat je objecten bij de gewone GTA SA moet verplaatsen met SCM-Modding. Sterker nog dat is niet eens mogenlijk. Je kan gewoon met de Mapeditor objecten verplaatsen/draaien wat je wil. De Mapeditor voor GTA III, GTA VC & GTA SA download je >>>hier<<<

Alsjeblieft!

Gratz,

Boris H.

Bedankt !! , :bier: , alleen

het is niet helemaal het zelfde iedergeval, ben er ng niet egt mee bekend.

op et begin vragen ze welke gta instalation je wil modifye.

dat weet ik dus al niet ik dee gwn heel GTA San Andreas map.

en daarna et begin snap er nix van :bonk: :$ :duh:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

heey

als je problemen hebt met het bouwen van maps

kun je ze natuurlijk ook downloaden :bonk:

zoek ze op op google ofzo

ik zelf haal de meeste banen van *** >>> Door RTS: Reclame verwijderd<<<

je kunt altijd ff kijken

• 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...