kevvie-12 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 hallo ik heb een vraag over hoe ik de autos in het spel zet weten jullie dat mischien??? Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Hier zijn al heel veel topics over gemaakt in het verleden, maar ik zal nog wel even zeggen hoe het moet. Ten eerste zit er meestal bij een download wel een Readme of Leesmij waarin staat hoe en wat je moet doen om de Mod te installeren. Dingen die je vaak nodig hebt voor het installeren van zo'n Mod zijn bijvoorbeeld deze: - IMG Tool - San Andreas Mod Installer Mocht je er toch niet uitkomen, of begrijp je de Readme niet, dan kun je dat natuurlijk gewoon vragen. [Edit] Een topic waarin dit ook al stond vind je hier. Er zijn er vast nog meer, dus je kunt ook even in de Zoekfunctie kijken. [Edit 2] En naar ChzN. hieronder, we hebben ongeveer allebei dezelfde posts als in het topic wat ik hierboven noem! Bewerkt: 23 februari 2007 door Froodooo Reageren
ChzN. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) heey kevvie, je kan je gedownloade auto's om 2 manieren in het spel zetten. 1e: met behulp van SAMI ( san andreas mod installer ) dat is makkelijk maar niet altijd even goed 2e: met behulp van IMGtool, dat duurt iets langer maar wel de beste manier. Als je wilt weten waar je die programma's kan downloade met je het even vragen. Je kan natuurlijk ook zelf even op google kijken.. Succes ermee! Gr. ChzN. Froodoo was net eerder gehe Bewerkt: 23 februari 2007 door ChzN. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 [Edit] Een topic waarin dit ook al stond vind je hier. Er zijn er vast nog meer, dus je kunt ook even in de Zoekfunctie kijken. Die link komt uit in dit topic! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.