Jump to content

Royal Flush Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Rates?

ik ben een beginner

royalflushsigtransparantz7.png

edit; v.2:

(met schaduw bij de kaarten)

royalflushsigtransparanlb7.png

Bewerkt: door Radio Es.
Geplaatst:

Ik moet zeggen dat het er nog niet eens zo slecht uit ziet. Natuurlijk zoals je zelf al aangeeft ben je een beginner, maar daar kan je natuurlijk gewoon op trainen. Ik zou als ik jouw was beginnen om het Bevel Embos uit je signature te halen. Dit is naar mijn mening niet mooi en het verpest in veel gevallen de signature. Daarna zou ik de lelijke glow uit je signature halen, en dan heb ik het niet over de font/letters, maar over het plaatje in het midden van onder. Het lettertype is leuk uitgekozen en past ook wel wat bij de naam, in dit geval Radio Es.

Het lettertype van Hollywood past er echter niet bij. Zorg dus dat je een wat betere stijl uit kiest qua lettertype. Wat ik wel moet zeggen is dat het effect met die kaarten erg leuk is en dat is ook een groot voordeel wat mij betreft. Ook is het KB (110+ kb) te groot voor in je signature op dit forum dus maak hem wat minder in de KB's. Dit kun je doen met 'save for web as.../save performed as...' Ook is de achtergrond wel leuk gedan en dat maakt het geheel toch wel tot een leuk plaatje. Ik geef je hiervoor een 7. :klap:

Edit: Die schaduw bij de kaarten vindt ik persoonlijk minder mooi.

Mijn rating maar weer.

Beoordeling

Versie 1

Heel leuk, ook de kaarten mooi, ook de fiches zijn mooi gemaakt. Het lettertype is ook mooi, behalve dat Hollywood-lettertype. Ook vind ik die gloed om die tekst niet zo mooi.

Versie 2

Hier kan ik eigenlijk niet veel meer op zeggen, alleen vind ik die schaduw op de kaarten niet zo mooi.

Cijfers

Versie 1: Heel mooi, een .

Versie 2: Iets minder, maar wel goed voor een 9,2.

donaldratingrap3.png

Bewerkt: door Donald F. Duck

Thx voor het raten Summerbase en D.F. Duck

Zoude jullie deze ook wille raten?