Jump to content

Royal Flush Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Rates?

ik ben een beginner

royalflushsigtransparantz7.png

edit; v.2:

(met schaduw bij de kaarten)

royalflushsigtransparanlb7.png

Bewerkt: door Radio Es.
Geplaatst:

Ik moet zeggen dat het er nog niet eens zo slecht uit ziet. Natuurlijk zoals je zelf al aangeeft ben je een beginner, maar daar kan je natuurlijk gewoon op trainen. Ik zou als ik jouw was beginnen om het Bevel Embos uit je signature te halen. Dit is naar mijn mening niet mooi en het verpest in veel gevallen de signature. Daarna zou ik de lelijke glow uit je signature halen, en dan heb ik het niet over de font/letters, maar over het plaatje in het midden van onder. Het lettertype is leuk uitgekozen en past ook wel wat bij de naam, in dit geval Radio Es.

Het lettertype van Hollywood past er echter niet bij. Zorg dus dat je een wat betere stijl uit kiest qua lettertype. Wat ik wel moet zeggen is dat het effect met die kaarten erg leuk is en dat is ook een groot voordeel wat mij betreft. Ook is het KB (110+ kb) te groot voor in je signature op dit forum dus maak hem wat minder in de KB's. Dit kun je doen met 'save for web as.../save performed as...' Ook is de achtergrond wel leuk gedan en dat maakt het geheel toch wel tot een leuk plaatje. Ik geef je hiervoor een 7. :klap:

Edit: Die schaduw bij de kaarten vindt ik persoonlijk minder mooi.

Mijn rating maar weer.

Beoordeling

Versie 1

Heel leuk, ook de kaarten mooi, ook de fiches zijn mooi gemaakt. Het lettertype is ook mooi, behalve dat Hollywood-lettertype. Ook vind ik die gloed om die tekst niet zo mooi.

Versie 2

Hier kan ik eigenlijk niet veel meer op zeggen, alleen vind ik die schaduw op de kaarten niet zo mooi.

Cijfers

Versie 1: Heel mooi, een .

Versie 2: Iets minder, maar wel goed voor een 9,2.

donaldratingrap3.png

Bewerkt: door Donald F. Duck

Thx voor het raten Summerbase en D.F. Duck

Zoude jullie deze ook wille raten?

nog 2 ander lettertypes dan: (het onderstreepte is het lettertype)

v.3 Pricedown:

royalflushsigpricenp7.png

v.4 Vivaldi:

royalflushsigvivaldipb6.png

(en die schaduw vind ik wel mooi dus die heb ik laten staan)

misschien beter?

weten jullie nog een beter lettertype zeg het dan ff, daar zou je me erg van dienst wezen.

Bewerkt: door Radio Es.

Okee, dan maar versie 3 en 4 raten.

Beoordeling

Versie 3

Meer kan ik weer niet zeggen dan versie 1, ook heel mooi, het lettertype (Pricedown) vind ik veel mooier.

Versie 4

Weer kan ik niet veel meer zeggen, ook dit lettertype (Vivaldi) vind ik ook heel mooi. Vivaldi vind ik persoonlijk mooier dan Pricedown.

Cijfers

Versie 3: Mooi gemaakt, beter dan versie 1 en 2, een .

Versie 4: Ook mooi, dit lettertype was mooier zei ik al, een mooie 9,65.

donaldratingrap3.png

Edit: Ik vind Cage ook mooi voor die tekst.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:
Okee, dan maar versie 3 en 4 raten.

Beoordeling

Versie 3

Meer kan ik weer niet zeggen dan versie 1, ook heel mooi, het lettertype (Pricedown) vind ik veel mooier.

Versie 4

Weer kan ik niet veel meer zeggen, ook dit lettertype (Vivaldi) vind ik ook heel mooi. Vivaldi vind ik persoonlijk mooier dan Pricedown.

Cijfers

Versie 3: Mooi gemaakt, beter dan versie 1 en 2, een .

Versie 4: Ook mooi, dit lettertype was mooier zei ik al, een mooie 9,65.

donaldratingrap3.png

Edit: Ik vind Cage ook mooi voor die tekst.

@ Donald F. Duck

vind je niet dat je iets wat te hoge cijfers geeft? 9,65 is haast zogoed als perfect en laat maar zeggen gewoon in de richting van game qualiteit denk ik dan. ik zeg niet dat je lagere cijfers moet geven maar om altijd hoge cijfers te geven kan soms nogal moeilijk worden, laat staan je ziet een nog beter plaatje dan deze nu, een 10+ dan? :puh:

nu over v3 en v4

v3: font is veranderd in positieve zin vind ik, vind de font pricedown er beter bij passen en daarom ook pluspunt

v4: deze font vind ik iets te dun, hierdoor zie je haast niet meer wat er staat en dat is aardig jammer.

dan voor alle sigs: ik merk het nu pas op eigenlijk, de aas kaart, rechtsonder is dat een beetje vervaagd en mss zou je dat kunnen veranderen.

eindcijfer v3: 7

eindcijfer v4: 6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...