Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als je op de website van Fraps had gekeken of op google had gekeken had je zelf al genoeg resultaten kunnen vinden en daarmee had je ook geen nieuw topic aan hoeven te maken. Op de fraps site staat het volgende: Capture Your Finest Gaming Moments With Fraps For Only $37! Hiermee heb je dus de volledige versie voor maar 37 dollar. Echter werken wij niet met dollars maar met euro's. 37 Dollar is in euro's 37.00 USD United States Dollars = 28.1067 EUR. Het betreft hier wel Amerikaanse Dollars, mogelijk is het in Engeland anders. Ik geloof dat in Engeland 37 dollar ongeveer gelijk staat aan 37 euro. Je kan Fraps op deze pagina aanschaffen. Veel succes en plezier ermee.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst: (bewerkt)

Heey pemp,

ik heb ff voor je gekeken en volgens mij gaat dat $37.00 kosten maar ik weet dat niet zeker.

Maar je kan toch ook gewoon steeds filmen en dan alle filmpjes achter elkaar monteren? :)

De prijs weet ik niet zeker..maar er zou vast wel iemand zijn de het precies weet

m.v.g ChzN. :cya:

AdvanceGta was me net iets te snel :)

Bewerkt: door ChzN.
Geplaatst:

Hey Pemp, dat is inderdaad erg irritant en dan is het ook aan te raden om het te kopen. Ik heb het namelijk zelf ook gedaan en ik heb er best wel voordeel van, omdat ik nu langer dan 30 seconden op kan nemen en zelfs zonder een Fraps.com regel boven mijn filmpjes. Desalniettemin om meer over Fraps te weten kun je het beste even naar hun 'officiële site' gaan. Dan klik je op 'Buy (koop)'. En vervolgens klik je op 'Site Licences' daar zie je dat een Fraps Licentie voor 1 computer $37.00 kost. Dat is in euro's omgerekend "28.1184 EUR" in Nederland. En dat kan je gewoon met Paypal betalen dus dat is niet echt moeilijk, mocht je hier nog verder vragen over hebben dan hoor ik of één van de andere dat graag. Succes! :Y

Edit: Iets te laat zie ik... Maar geeft niet. :)

Geplaatst:
Het betreft hier wel Amerikaanse Dollars, mogelijk is het in Engeland anders. Ik geloof dat in Engeland 37 dollar ongeveer gelijk staat aan 37 euro. Je kan Fraps op deze pagina aanschaffen. Veel succes en plezier ermee.

In Groot Britanië rekenen ze met Pond (£), voor het geval je dat nog niet wist ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...