Jump to content

Mozilla Firefox probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bij Firefox staat naast je adres-balk een balkje waarin je je zoekopdracht kan invullen en er snel mee kan zoeken in Google. Maar hij doet het niet bij mij, terwijl hij het eerst wel deed. Vroeger, toen je iets invulde en op Enter drukte dan zocht hij gewoon in Google. Maar nu zoekt hij zelfs niet als ik op het vergrootglas (dat is ook zoeken) druk. Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt :Y.

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:
Bij Firefox staat naast je adres-balk een balkje waarin je je zoekopdracht kan invullen en er snel mee kan zoeken in Google. Maar hij doet het niet bij mij, terwijl hij het eerst wel deed. Vroeger, toen je iets invulde en op Enter drukte dan zocht hij gewoon in Google. Maar nu zoekt hij zelfs niet als ik op het vergrootglas (dat is ook zoeken) druk. Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt :Y.

Ik heb het zelf nooit gehad, maar aangezien dat gewoon zou moeten werken als je er op drukt zit er ergens een foutje bij het verwerken. Misschien dat het volgende helpt (en als het niet helpt, dan duurt het nog geen 3 secondes):

Klik op het Google icoontje met het pijltje naar beneden en druk op Zoekmachines beheren:

post-48858-1172257010.png

Je krijgt dan een schermpje te zien, waar je op Standaard waarden herstellen drukt:

post-48858-1172257023.png

Probeer het dan nogmaals en kijk of het lukt. Het kan namelijk zijn dat het bestandje dat die gegevens verwerkt het misschien niet helemaal goed doet.

Geplaatst:

Hij werkt alweer. Gisteren sloot ik mijn computer af, en vandaag zette ik hem weer aan en hij deed het gewoon weer ^_^. Probleem opgelost :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...