wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 ik zag op de site van gtagames.nl dat er bij wapens en dat daar ook een skateboard bij stond, kan je die gebruiken????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Waar moet dat skatebord staan dan? Ik heb hem nog nooit gezien :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 er stond toen eens een pagina met allemaal wapens daar stond ook een skateboard bij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 oh ik heb hem nog nooit gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 ik ben hem nog nooit tegengekomen, maar het zou best kunnen. Als je hem vind, zeg het dan ff. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 zal ik doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Volgens vele is er geen skateboard in gta sa. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 er zijn wel rolschaatsen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 er zijn wel rolschaatsen Maar die kan je niet gebruiken .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 ja das wel spijtig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Een skateboard zou in GTA zitten als wapen, maar volgens berichten op het laatste moment uit het spel gehaald zijn. Waarom is niet bekend. Aangezien dit topic een boost-topic begint te lijken en er geen skateboard in SA zit, kan hij dicht. SLOTJE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts