koentje koene Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 De titel segt het al. iIk weet niet hoe ik die 8 track uit moet hale het lukt me gewoon egt niet?? Ken iemand een paar handige tips geven ik heb het met de hints van wiki grta geprobeert alleen het lukte niet. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Echt hele goede tips bestaan er niet voor. Ik heb deze race gehaald door gewoon rustig te rijden. In het begin niet direct al vlammen, dan kom je zeker in een crash terecht. Gewoon rustig rijden, en langzaam maar zeker inhalen. In de bochten moet je geen gas geven, maar gewoon sturen. Dan heb je meer controle over de auto. Probeer andere auto's te laten slippen door bijvoorbeeld een PIT-manoeuvre uit te voeren (heb je geleerd in de Driving School). Na een 8tal ronde's zijn er al veel auto's out the race. Je kan nu wat meer risico's beginnen nemen, zodat je de laatste auto's die nog rijden kan inhalen. Als je ze inhaalt probeer dan ook eens te schieten op hun auto, zoals een drive-by. Dan zijn ze nog wat meer beschadigd, zodat ze dreigen te ontploffen. Als je eenmaal eerste rijdt dan moet je gewoon rustig verder rijden, zeker nergens vastgeraken. En pak je snelheid in de lange rechte stukken, minder je snelheid als je een bocht nadert, niet door te remmen, maar gewoon géén gas meer geven en dan gewoon sturen. Ik weet niet juist of het op WikiGTA ook zo staat, maar dit zijn alvast de tips waarmee ik deze race gehaald heb. Veel succes! Reageren
koentje koene Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 kan je geen molotof coctails gooien Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Of zet deze handling: HOTRING 3050 2998.3 0 0 0.05 -0.8 70 0.85 1.45 0.45 5 5500 55 0.2 4 P 52 0.52 0 30 0.8 0.5 0 0.28 -0.1 0.5 0.3 0.25 0.1 50000 40002004 C00000 0 3 0 Dan gaat je auto erg snel! Maar gebruik de oneindig health wagen. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 kan je geen molotof coctails gooien Bedoel je dan mét cheats of zonder cheats? Als je een cheat-savegame hebt dan kun je evengoed een Rocket launcher 'cheaten' en eens uitstappen, om vervolgens de auto's te bekogelen. Ook kun je de cheat gebruiken zodat je auto zoals nieuw is, dan kun je altijd vlammen en als je auto begint te roken kun je de cheat gebruiken zodat hij weer spiksplinternieuw is. Ik weet alleen niet op wat je Gta San Andreas hebt, de Playstation 2, de Xbox of de PC. Daarom verwijs ik je door naar de pagina van WikiGTA waar alle cheats opstaan. -> Alle cheats voor de PC , Alle cheats voor de Playstation 2 of Alle cheats voor de Xbox. Nogmaals veel succes toegewenst. Reageren
koentje koene Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik heb op ps2 maar ik wil geen cheats gebruiken maar ik bedoel als ik uit stap en dat ik molotof coctails gooit gaan dan alle autos die erin sitten in de brand. Reageren
Bling Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 maar ik bedoel als ik uit stap en dat ik molotof coctails gooit gaan dan alle autos die erin sitten in de brand. Molotov Cocktails hebben weinig effect op rijdende voertuigen. Je hebt kans dat de auto's wat vlam beginnen te vatten, maar dit zal nooit effectief genoeg zijn om ze uit te schakelen. Ikzelf had vroeger ook problemen met deze race, en probeerde ook van alles met granaten, etc., zonder succes. Oefen gewoon een tijdje, en lees de tips van Jon-asses nog eens door, geheit dat het lukt! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Heey, Ik heb nog een vraagje over de 8track, het is onzinnig om hier nog een appart topic over te maken dus doe ik het maar hier . In Vice City is het als een auto onploft (van de andere), dat hij gewoon terug begint. Is dit In San Andreas ook? Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 ja dat is in San Andreas ook Reageren
gtafan11 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 ja alleen op de pc op de ps 2 en xbox niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.