museeuw56 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik heb een Lamborghini mod gedownload en geinstalleerd voor Vice City.Maar de auto is niet echt mooi,de binnenkant is helemaal wit + de banden P.S.:Ik heb het geinstalleerd via de img tool >>> Door NandroDavids: Topic verplaatst naar Modding Help...<<< Reageren
kevin software Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik heb een Lamborghini mod gedownload en geinstalleerd voor Vice City.Maar de auto is niet echt mooi,de binnenkant is helemaal wit + de bandenP.S.:Ik heb het geinstalleerd via de img tool >>> Door NandroDavids: Topic verplaatst naar Modding Help...<<< probeer eens rebuild archive Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Dat zal hij wel al gedaan hebben denk ik ... Maar ik heb hier een topic gevonden dat over (ongeveer) hetzelfde gaat. Reageren
museeuw56 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Dat zal hij wel al gedaan hebben denk ik ...Maar ik heb hier een topic gevonden dat over (ongeveer) hetzelfde gaat. het is wel niet de real gta3 mod hoor dat ik geinstalleerd heb. Reageren
SWYV Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 even een vraagje: zit er geen 2x infernus.TXD in de gta3.img??? zo ja, verwijder eerst de bovenste .TXD bestand in de gta3.img Reageren
museeuw56 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 even een vraagje: zit er geen 2x infernus.TXD in de gta3.img??? zo ja, verwijder eerst de bovenste .TXD bestand in de gta3.img [/ik debk het niet,een txd en een dff alleen Reageren
museeuw56 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 het gaat dus over deze mod http://thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=233 please,kan iemand mij helpen Reageren
FerryN Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 kijk toch eens of je niet 2 TXD heb, meestal is dat het zo niet, heb je de goeie TXD erin gezet anders is de txd verkeerd of is er iets verkeerd gegaan veel suc6 Reageren
museeuw56 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Met een Kawasaki motor is het helemaal hetzelfde.Straks zal ik alles nog eens bekijken Reageren
SWYV Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 herlees mijn bericht even: even een vraagje: zit er geen 2x infernus.TXD in de gta3.img???zo ja, verwijder eerst de bovenste .TXD bestand in de gta3.img zo doe jij in de IMG tool - open de gta3.img zoals het moet - druk op toets [F2] voor de zoekfunctie te gebruiken - typ in de typbalk voor de naam van de auto.TXD (auto naam heb jij niet vermeld dus noem ik voorlopig "auto") - druk dan [F3] voor "zoek verder" als jij 2x auto.TXD tegenkomt wil zeggen de bovenste auto.txd in de gta3.img is nog steeds de originiele, de spel (ingame dus) leest van boven naar beneden en neemt de eerste auto.txd als de gemodde auto.dff met de originiele auto.TXD, de gemodde auto.dff heeft geen zelfde textures als de originiele .dff dus vindt die spel ingame geen juiste textures, dus resultaat: wit ingame dus verwijder steeds de bovenste auto.TXD in de gta3.img als er 2x auto.TXD in de gta3.img staan Reageren
ikt Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik heb GTA3, en sommige Vice City mods werken op GTA3, dus zhet zal wel dezelfde engine zijn.Kijk ok er ook een TXD.IMG in de models map zit. Daar moet je ook de auto.txd vervangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.