Jump to content

terratorium in SF

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb je nou ook terratorium in SAn fierro want ik zat een filmje te kijken en toen sag ik geel en paaars op de kaart en hij was in SF .DUS

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je nou ook terratorium in SAn fierro want ik zat een filmje te kijken en toen sag ik geel en paaars op de kaart en hij was in SF .DUS

Je kan alleen territoriums hebben in Los Santos. Wat jij zegt is niet mogelijk, misschien is het filmpje vervalst of dergelijke.

Ook is er iets in je vraag dat ik niet begrijp. Volgens mij heb je het verkeerd op hoor. Je zegt dat hij in San Fierro was en dat hij de map opende en dat je zag dat hij territoriums had. Het is niet dat je in San Fierro zit dat je alleen de kaart van San Fierro ziet hé. Jij dacht waarschijnlijk dat die kaart van San Fierro was.

Als je op deze map kijkt zie je alle mogelijke territoriums die je kan overnemen. :)

Edit : Blijkbaar was ik niet op de hoogte van het trucje zodat je dat wél kon hebben, mijn excuses hiervoor. :$

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

Dat is inderdaad ook mogelijk in San Fierro. Echter wordt hierbij gebruik gemaakt van een Bug, dat is al in een andere topic besproken op dit Forum. Je moet met een vliegtuig heel ver in zee vliegen, hoe verder hoe meer teritoriums je kan gaan veroveren in San Fierro. Met de zoekfunctie kreeg ik 23 pagina's vol met resultaten dus een link met het topic waar dit destijds besproken werdt weet ik niet. Ik geloof dat deze bug ook niet altijd werkt, maar probeer het zelf maar. Overigens maakt het niet uit welke kant je op vliegt, als het maar zo ver mogelijk weg is van San Andreas. Veel succes hiermee!

Geplaatst:

Dit is mogelijk inderdaad. Maar hiervoor dien je wel wat te doen. Je moet met een vliegtuig gedurende een lange tijd in een richting naar keuze vliegen. (Noord, Oost, Zuid of West.) Na een heel lange tijd zullen de ganggebieden uiteindelijk gaan verschuiven, en in San Fierro terechtkomen. Ik meen dat dit onder andere bij de 'boatschool' was. Overigens onstaat er meestal wel enige verwarring omdat het niet precies bekend is hoe lang je moet vliegen. Ik houdt het op heel lang vliegen. ;)

-Matthijs- is blijkbaar gestopt, dus doe ik het wel.

Dat is een - toch redelijke bekende - glitch.

Als je te ver van de kust afvliegt/vaart, en daarna opeens terug op het vasteland bent, bijvoorbeeld door dood te gaan, treed deze glitch op. Hoe verder je van de kust afvliegt/vaart, hoe meer gebieden je er bij krijgt. Met wat (on)geluk treedt deze glitch al op tijdens de missie Saint Marks Bistro, waarin je ook een eind van de kust moet afvliegen.

Edit: Djeezes, ik word traag!

Bewerkt: door Big Boss
Mij lukt het niet ik heb het geprobeert alleen het lukte niet weet iemand hoe dit kan?

Ik heb het laatst nog geprobeerd, zoals al gezegd moet je van de map wegvliegen om de glitch tevoorschijn te toveren. Bij mij kwam toen al na 5 of 6 minuten vliegen met een Shamal dacht ik. Op dat moment zag ik dat een onderdeel van de glitch begon te werken, namelijk dat nog onontdekte vlakken (die grijze op de kaart) verdwijnen. Dit was met een nieuwe savedgame dus ganggebieden kon ik nog niet zien.

Advancegta had het al over een topic en aangezien ik een poster was in dat topic had ik 'm al meteen. Het is overigens exact dezelfde vraag, kijk maar eens in dit topic. Daar is wel een handleiding te vinden over hoe je die glitch aan het werk krijgt, dus ik raad aan om die even te lezen.

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...