wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 ook was er een wapen als schep waar kan je die vinden??? en kan je er mee slaan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Ja je kan er mee slaan. Er ligt er een in de achtertuin van Ryder. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 kan je er ook mee scheppen??? handig om een lijk te begraven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 nee niet dat ik weet, op t planteland van die boeren, die hebben ook scheppen en die gebruike m ook nog Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 om je te slaan??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 om je te slaan???? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Boeren gebruiken ze (volgens mij) om te scheppen, ik gebruik de schep om te slaan. (CJ kan er niet mee scheppen.) Maar als jij die boeren iets aandoet, gaan ze inderdaad met die schep lopen rossen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Nee om jou te helpen met het gebruiken van de EDIT knop.. En je kan niet graven, wel in die cutscene is LV.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 cool dan pak ik een AK-47 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Uhh sorry hoor maar met een AK-47 kun je volgens mij niet slaan! :lol: toch knap *zie plaatje* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 9 berichten over het feit dat je met een schep kunt slaan. Dat moet nu duidelijk zijn! SLOTJE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts