Follow Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Halo werd al bedacht in 1999 door de GameStudio Bungie, ook Microsoft hielp er aan mee. Eerst leek het een spel van niks maar nadat je het speelt is het ook al weer heel anders. Want wie bedenkt nu zoiets zoals Halo, een ring die zweeft in de ruimte... Halo Combat Evolved kwam in 2001 voor de Xbox, later volgde hij ook al voor de PC met samenwerking van Gearbox Software, dat verwachte niemand eerst met een nieuwe samenwerker toen. 11 November 2004 (Sint Maarten ) kwam voor eindelijk na drie jaar wachten het vervolg: Halo 2. Deze deel was een hele grote verbetering, het verschil moet groter zijn dan Halo 2 - Halo 3. Halo 2 is ook de eerste Halo deel die je met Xbox Live kan spelen, dat kon niet met Halo Combat Evolved. Ook tijdens de tijd van Halo 2 kwam Halo Custom Edition uit met een Mod waarmee het een beetje zou lijken op Halo 2, Halo Custom Edition is een gratis versie van Halo maar dan met alleen de Multiplayer. Dan is het nu alweer tijd voor Halo 2 op Vista. Deze Vista versie heet niks voor niks Vista versie, het is alleen speelbaar op de Vista, en het blijkt ook dat je met Multiplayer tegen de Xboxers kan, dus kan het misschien zijn dat de PC vs Xbox in het spel Halo 2 op Vista voorkomt. Een maandje na de aankondiging van Halo 2 op Vista kwamen ze aan met Halo 3, deze lijkt echt veel op Halo 2 blijkt uit de 'leaked' plaatjes en de ViDoc 'Et tu Brute?'. In deze Halo deel komt de tweedde wapen (Die je niet gebruikt) op je rug, dus nu kunnen anderen ook zien welke 2 wapens je hebt, ook is de Spartan Laser nieuw, een Anti-Auto voertuig, handig om de nieuwe Mongoose neerteknallen. Ook nieuw is de Spiker, een Brute Wapen, er is ook nieuwe granaat die tegen jouw kan aanplakken maar ook de muur, daarna explodeert hij en knallen allemaal scherpe puntjes rond. Mogelijk is de Arbiter ook opnieuw speelbaar in Halo 3, want ik zag de Arbiter in de ViDoc. In de lente komt de Beta van Halo 3 uit.. .. dan weten we eindelijk wat de X button doet.. Als jij de beta wilt kijk dan goed of er een sticker op het doosje van Crackdown staat, zoniet, wacht nog een mee als je die wilt kopen want als er een sticker opzit waarop staat Halo 3 Beta Invite, dan kan je de Halo 3 beta aanvragen En dan echt denken dat ze met hun topgame Halo stoppen?Er is echt nog eens aankondigd dat er een hele nieuwe serie van Halo komt. Hoe het heet en wat de bedoeling is en echt van die dingen is totaal onbekend. Het enige dat we weten ervan is: Op Xbox360, Word een Halo game en een nieuwe manier van gamen! Data's Halo reeks: Begin/eind lente: Start beta van Halo 3 Begin/eind Lente Release van Halo 2 op Vista. (USA, EU is onbekend..) 2008 (Misschien): Release van de Halo Film! En praat hier dus over Halo na het lezen van mijn verhaal over Halo Ikzelf vind het een topgame ik heb alle delen die tot nu toe al uit zijn. Ik denk dat Halo 3 pas op 11 november in onze winkels ligt, want ja als je kijkt naar de release van Halo 2 en de tijd van de Beta release van Halo 3... Bewerkt: 7 maart 2007 door Follow Reageren
-R-R- Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik wil je er even op attenderen dat Halo: Combat Evolved uitkwam eind 2001 (Amerika) en op 14 maart 2002 in Nederland, tijdens de Xbox launch. De tijdslijn klopt niet in je verhaal. Ik ben een grote fan van de serie en kijk ik als geen ander uit naar Halo 3 en Halo: Wars, beide op de Xbox 360. Tot nu toe heb ik weinig intresse in de film, aangezien daar nog niet zo gek veel van bekend is. Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik speel nog steeds Halo 2 via XBC lekker online all die Newbies afmaken heerlijk ik begon ook met halo 2 ik heb halo 1 pas gespeeld nadat ik halo 2 gespeelt had en dan denk je wtf en dan ga je gouw halo 2 weer spelen Reageren
Follow Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Oeps, foutje van mij om, heb het verbeterd.. En hoe heet je op Halo 2 online, ik deed het en toen heette ik FollowNL.. Ik neem geen Xbox Live nu meer omdat ik een 360 wil kopen, en dan Halo 3 erbij natuurljik Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Op XBC heet ik [Whiplash] en zo heet ik ook op xlink ik zit in deze clan : www.teamfps.nl.tt/www.teamfpsforum.nl.tt we hebben ook 2 clan servers ([Whiplash]/[M1k3]) meschien zie ik je nog wel is langs komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.