RobbertR Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Weet hier iemand toevallig hoe ik een AVI bestand omzet in een MP3 bestand? Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Het probleem is dat het niet bestaat. MP3 extensie is namelijk alleen maar geschikt voor geluid en geen videobeelden. Bovendien is .AVI extensie voor allebei, zowel videobeelden als geluid. Dus ik vrees dat je nog heel lang gaat mogen zoeken als je mij niet gelooft. Bovendien kan je wel .AVI converteren naar DIVX naar DVD formaat zodat je het kan afspelen op een DVD speler. MP3 kan je converteren naar WMA, OGG, WAV, ... Verder kan je geen MP3 naar AVI en omgekeerd. Reageren
RobbertR Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Ik heb namelijk een filmpje (AVI bestand) die ik graag naar mn telefoon wil verplaatsen maar mn telefoon speel dat niet af. Weet iemand daar een weg voor? Ondersteunde formaten MP3, ACC/ACC+ Bewerkt: 23 februari 2007 door RobbertR Reageren
Tunix Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Ik heb namelijk een filmpje (AVI bestand) die ik graag naar mn telefoon wil verplaatsen maar mn telefoon speel dat niet af. Weet iemand daar een weg voor?Ondersteunde formaten MP3, ACC/ACC+ Mobiele telefoons, PSP's en IPod's ondersteunen meestal MP(E)G-4, en ACC volgens mij. Dat ACC weet ik niet zeker. EDIT: Dat zijn de formaten voor films. Bewerkt: 24 februari 2007 door Tunix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.