gtafan11 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Eindelijk ik heb tanker comander small town bank en die 2 andere gehaald toen straks deed ik mijn lieveling race hij heet wi zu mu daarna kreeg ik de race die irri (die na wi zu mu komt ) ik haat hem want je kan je lievelings auto niet zijn je moet je altijd aan die kut zwarte auto houden die in 3 botsingen alweer ontploft ik weet dat over deze race een topic is gemaakt maar plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz help me plz plz plz plz plz plz ik haat deze irritante missie ik doe hem voor de ps2 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Eindelijk ik heb tanker comander small town bank en die 2 andere gehaaldtoen straks deed ik mijn lieveling race hij heet wi zu mu daarna kreeg ik de race die irri (die na wi zu mu komt ) ik haat hem want je kan je lievelings auto niet zijn je moet je altijd aan die kut zwarte auto houden die in 3 botsingen alweer ontploft ik weet dat over deze race een topic is gemaakt maar plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz help me plz plz plz plz plz plz ik haat deze irritante missie ik doe hem voor de ps2 Farewell, my Love, zo heet de missie. In deze missie moet je met de ZR-350 rijden. Vooral als je de race begint zal het sturen aanzienlijk moeilijker zijn. Ik vindt deze auto namelijk heel erg strak en soepel sturen, en dat kan best irritant zijn. Toch moet je met de auto leren rijden, wil je de missie halen. Zodra de race begint raad ik je aan direct snel van start te gaan, ondanks de hobbelige situatie. Je kan namelijk direct aan het begin van de race een voorsprong opbouwen. Je moet namelijk van een vrij hoge heuvel af, waar andere auto's netjes via de weg gaan kan jij gewoon van de heuvel omlaag rijden. Ik hoop dat je het snapt, aangezien het moeilijk uit te leggen is. Hier kan je een aardige voorsprong krijgen, en deze moet je niet uit handen geven, blijf dus rustig rijden en focus je op de weg. Overigens hoef je niet perse door de marker heen, maar je kan er ook langs. Een tip die ik altijd geef: Rijdt de route nog eens na, zo weet je wat gaat komen en kom je niet voor onverwachte dingen te staan! Reageren
Rullez Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Wie weet kan je eerst lekker vrij racen met de auto in de bergen. Kan je de auto na een tijdje goed besturen dus beheersen. Dan start je pas de missie. Heel erg veel geluk. Reageren
gtafan11 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 yeey ik heb hem gehaald en hij koste maar 3 eurten LALALALLALALALLALA eerste keer werd ik 4e na goed geoefend te hebben ben ik 2 keer 2e geworden en toe was ik 1e geworden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.