Jump to content

HELP ME:in MTA:SA 1.1.1 kan ik niet als admin inloggen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

in MTA:SA 1.1.1 kan ik niet als admin inloggen.hoe komt dit ik kan namelijk wel in Remote Admin dus hoe kan dit?IK BEN SUPERWANHOPIG DUS HELP PLEASE.en sorry voor de capslock!!

Bewerkt: door jason11
Geplaatst:
in MTA:SA 1.1.1 kan ik niet als admin inloggen.hoe komt dit ik kan namelijk wel in Remote Admin dus hoe kan dit?IK BEN SUPERWANHOPIG DUS HELP PLEASE.en sorry voor de capslock!!

Inlog command voor RCon: /rcon_login <wachtwoord>

De admins moet je op het einde van het configuratie bestand neerzetten als je de configuratie wijzigde en je restarte de server nog niet moet je dat ook maar is doen dat helpt normaal gezien ook wel.

Hoe definieer je admins:

Admin <exacte spelernaam> <wachtwoord> <level>

(Je moet wel de <'s en de >'s weghalen ;) en exacte spelernaam moet echt helemaal juist zijn (ik denk ook dat het hoofdlettergevoelig is) en het level moet een getal zijn van 1 tot en met 5.

De admins moet je op het einde van het configuratie bestand neerzetten als je de configuratie wijzigde en je restarte de server nog niet moet je dat ook maar is doen dat helpt normaal gezien ook wel.

Hoe definieer je admins:

(Je moet wel de <'s en de >'s weghalen ;) en exacte spelernaam moet echt helemaal juist zijn (ik denk ook dat het hoofdlettergevoelig is) en het level moet een getal zijn van 1 tot en met 5.

In mijn Confbestand kan ik alleen wachtwoord en level opgeven dus dan heb je Admin <Password> <level>

Hoe definieer je admins:

In mijn Confbestand kan ik alleen wachtwoord en level opgeven dus dan heb je Admin <Password> <level>

Je moet het onder de vorm doen Admin <naam> <wachtwoord> <level> als je dat niet doet kan je niet inloggen en je kan het er toch gewoon bijtypen :sst:

Edit: En je moet geen PB's en e-mails gaan versturen naar mij als je wilt dat ik reageer, je kan ook gewoon rustig wachten dan had ik hier ook gereageerd.

Bewerkt: door Argon

Hoe definieer je admins:

Je moet het onder de vorm doen Admin <naam> <wachtwoord> <level> als je dat niet doet kan je niet inloggen en je kan het er toch gewoon bijtypen :sst:

Edit: En je moet geen PB's en e-mails gaan versturen naar mij als je wilt dat ik reageer, je kan ook gewoon rustig wachten dan had ik hier ook gereageerd.

Srry :$ :$ :$ :$!!Is er eigenlijk al een MTA:Deathmatch datum bekend?

En ik zet een bedankje neer als het werkt Hij werkt eindelijk.Thnx Argon voor al die letters tikken en mocht je RSI hebben is dat dus waarschijnlijk mijn fout :puh:.Ik ben vergeten de # weg te halen dus dat was de reden

Geplaatst:

Nee die datum is er nog niet, MTA:DM komt uit als het goed getest is. Volgens mij zal het niet zolang meer duren hun site is al grotendeels vernieuwt en hun logo is vernieuwt, er zijn al wekelijkse scripting tutorials voor lua (de taal waar je leuke dingen me kan doen in een map voor MTA:DM) als je het mij vraagt hooguit nog een maand vooralleer die uit is. Maar in iedergeval zal je het wel kunnen lezen in het nieuws forum van GTAForum.nl! :Y

Nee die datum is er nog niet, MTA:DM komt uit als het goed getest is. Volgens mij zal het niet zolang meer duren hun site is al grotendeels vernieuwt en hun logo is vernieuwt, er zijn al wekelijkse scripting tutorials voor lua (de taal waar je leuke dingen me kan doen in een map voor MTA:DM) als je het mij vraagt hooguit nog een maand vooralleer die uit is. Maar in iedergeval zal je het wel kunnen lezen in het nieuws forum van GTAForum.nl! :Y

Oke en bedankt en ik heb mijn vorige post aangepast dus bekijk hem maar is.maar het was wel een heel dom foutje.Ik ben vergeten de # weg te halen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...