Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
link

Just a simple message.

Ga niet alleen raten op effecten, daar kom je niets mee vooruit, maar denk aan de simpelheid in combinatie met de boodschap.

Sorry maar wat is de boodschap dan? Dit vind ik toch wel een érg makkelijk design, ben veel en veel beter van jouw gewend Froop.. Sorry maar dit vind ik echt 100x niks, tekst past niet bij elkaar, er is te veel leegte, en de boodschap komt niet echt over bij mij. Ben echt veel beter van je gewend.

Geplaatst:

Hey froop

naja ik zal hem wel raten

Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is , en ik vind het wel leuk gedaan. maar persoonlijk vind ik hem iets te leeg. Maja ik bedoel daar geen effecten mee, ik vind dit wel lekker rustig en wel leuk gedaan. De tekst heb je er ook goed bijgezet. maja dit is ook een boodschap en hoort het wel rustig en leeg te zijn.

Kortom: Leuk idee, goed verwerkt. En de boodschap komt goed over in het plaatje en tekst

Ik geef hem een 8,5/10

ik hoop dat je wat aan de rate hebt :engel:

Xyron

Geplaatst:

link

Just a simple message.

Ga niet alleen raten op effecten, daar kom je niets mee vooruit, maar denk aan de simpelheid in combinatie met de boodschap.

Sorry maar wat is de boodschap dan? Dit vind ik toch wel een érg makkelijk design, ben veel en veel beter van jouw gewend Froop.. Sorry maar dit vind ik echt 100x niks, tekst past niet bij elkaar, er is te veel leegte, en de boodschap komt niet echt over bij mij. Ben echt veel beter van je gewend.

Hij zegt: het is gewoon een boodschap

het is niet bedoeld om er 'vette' en mooie effecten eraan toe te voegen. En het is niet bedoeld , om een zeer ingewikkelde lange moeilijke design te worden, maar gewoon een simpele boodschap. KORT MAAR KRACHTIG :D Je moet voor dit soort pic's op een andere manier kijken ;) Hoop dat je hier wel wat aan hebt :puh:

Xyron

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst was ik het grotendeels eens met DaddyPimp, maar nu ik het design eens wat beter ga bekijken zie ik toch een deel van wat je bedoeling is/was. De wolkjes zijn mooi gevectoriseerd, hetzelfde geldt voor de (gele) boog die over een van de middenste wolkjes zit. De tekst ziet er ook vrij goed gelukt uit, het ziet er een smooth geheel uit, wat altijd belangrijk is bij (zo'n soort) designs. Maar zoals DaddyPimp al eerder zei, is dit wel erg simpel, zeker omdat ik er vanuit ga dat je het font niet zelf heb gemaakt. De wolkjes zal je, imo, wel zelf gevectoriseerd hebben. De boodschap die achter dit geheel zit komt er ook duidelijk uit, en al bij al is dit toch weeral een heel geslaagd design van Froop.

87% - Keep up the good work :sigaar:!

Edit -

Ik had ook nog graag wat verder ingegaan over de simpelheid van zo'n design. Simpelheid en simpelheid is 2, hiermee bedoel ik dat je bijvoorbeeld in Paint een signature kan maken met een zwarte achtergrond en met één (witte) letter... Lekker simpel maar niet echt mooi, daarintegen kan je, zoals Froop heeft gedaan, het heel basic houden en het toch mooi laten uitkomen. Een voorbeeld daarvan is het design welk bovenaan dit topic te vinden is.

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst:

link

Just a simple message.

Hij zegt: het is gewoon een boodschap

het is niet bedoeld om er 'vette' en mooie effecten eraan toe te voegen. En het is niet bedoeld , om een zeer ingewikkelde lange moeilijke design te worden, maar gewoon een simpele boodschap. KORT MAAR KRACHTIG :D Je moet voor dit soort pic's op een andere manier kijken ;) Hoop dat je hier wel wat aan hebt :puh:

Xyron

Dat zeg ik ook niet, maar ookal kijk ik er naar een andere manier naar, ik vind het gewoon geen mooi design. En ALS er een ''kort maar krachtige'' boodschap in zit, WAT is die boodschap dan? Je kunt geen design maken met een boodschap als je niet weet wat die boodschap is lijkt me..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...