Jump to content

Bank overvallen in Gta 4?


Gino99

Recommended Posts

  • 2 weken later...

ik word een beetje gek van die winkels overvallen... dat geeft je weinig winst...

bank overvallen MOET er in.... dan is het wel leuk... lekker veel winst $10.000 of zo...

lekker 4-5 sterren achter je :dans:

maar natuurlijk moeten wel wat polities daar zijn in de gebouw :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het perfect, dat je dan bij bv 5 verschillende bendes kunt en dan zo een $ logo krijgt zoals bij de voorbereidingen van Breaking the bank.. in sa. En dat je een doelwit moet uitkiezen en zo'n hele voorbereiding doen: allemaal sub-missies (stuk of 5 per overval).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het perfect, dat je dan bij bv 5 verschillende bendes kunt en dan zo een $ logo krijgt zoals bij de voorbereidingen van Breaking the bank.. in sa. En dat je een doelwit moet uitkiezen en zo'n hele voorbereiding doen: allemaal sub-missies (stuk of 5 per overval).

Ja dat de missie veel uitgewerker is dan in San Andreas dat als je de storyline heb uitgespeelt dat je echt je eigen plan kan maken en zelf mag weten waar met je gang :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed uitgewerkt is, dan is het bij mij welkom. Met goed uitgewerkt bedoel ik dat je van te voren écht moet plannen om de bankoverval tot een succes te maken. Dus niet even naar binnen lopen en de bank medewerkers bang maken en hopla, hier heb je $ 100.000. Nee, dat je eerst goed moet checken welke vluchtwegen je hebt, hóe en op welk tijdstip je de overval gaat plegen. Het moet in ieder geval realistisch worden, maar ook weer niet onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed uitgewerkt is, dan is het bij mij welkom. Met goed uitgewerkt bedoel ik dat je van te voren écht moet plannen om de bankoverval tot een succes te maken. Dus niet even naar binnen lopen en de bank medewerkers bang maken en hopla, hier heb je $ 100.000. Nee, dat je eerst goed moet checken welke vluchtwegen je hebt, hóe en op welk tijdstip je de overval gaat plegen. Het moet in ieder geval realistisch worden, maar ook weer niet onmogelijk.

Ja.Tot je een van je gang members vraagt om The Driver te zijn. En eentje de Locker

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...