Jump to content

PSP VCS mods, Is dat mogelijk ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet dat het in Liberty City Stories mogelijk was om de genetrick objecten die al in het spel zaten te mappen mdoor middel van de Cheat Device. Hiermee kon je met bijvoorbeeld met een paneel een huisje maken. Ik heb even opgezocht als dit ook mogelijk zou zijn met Vice City Stories, en dat is het ook. Maar je moet de Cheat Device runnen met je Dev-Hook. Lees de Read-Me goed door, hier staat alles goed uitgelegd hoe je de Cheat Device moet runnen op je PSP.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Geplaatst:
Ik weet dat het in Liberty City Stories mogelijk was om de genetrick objecten die al in het spel zaten te mappen mdoor middel van de Cheat Device. Hiermee kon je met bijvoorbeeld met een paneel een huisje maken. Ik heb even opgezocht als dit ook mogelijk zou zijn met Vice City Stories, en dat is het ook. Maar je moet de Cheat Device runnen met je Dev-Hook. Lees de Read-Me goed door, hier staat alles goed uitgelegd hoe je de Cheat Device moet runnen op je PSP.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Heel hard bedankt! Maar het spijtige is dat ik cheatdevice nooit op mijn psp kan krijgen omdat ik firmware 3.11 heb :-( Maar toch bedankt!

Geplaatst:

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Heel hard bedankt! Maar het spijtige is dat ik cheatdevice nooit op mijn psp kan krijgen omdat ik firmware 3.11 heb :-( Maar toch bedankt!

Dan moet je hem downgraden, maar daar mag hier niet over gepraat worden.
Geplaatst:
Dan moet je hem downgraden, maar daar mag hier niet over gepraat worden.

Je mag wel downgraden, het is niet illigaal, dus mag je dat doen. Helaas bestaat er nog geen downgrader voor Firmware 3.11. Dus je zal enige tijd moeten wachten. Tevens zou je het nieuws kunnen volgen op PSP Homebrew gebied. Ik zie net dat je de Liberty City Stories Cheat Device ook al tot 3.03 kunt gebruiken. Dat je hem op 3.11 kan gebruiken gaat dus niet meer lang duren. En daarna is het aleen nog maar wachten op de Vice City Stories versie.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...