Jump to content

tips jive drive

emre

Recommended Posts

hallo :cya:

ik ben bij de missie jive drive en ik vind het moeilijk kan iemand mij tips geven . ik heb wel info

gelezen bij wikigta over die missie :sigaar:

dus hebben jullie handige tips :klap:

:cya:

die choloos zijn best sterk

>>> Door SummerBase: Onzinnig plaatje & overmate aan smilies verwijderd. :)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Als je zegt dat de Cholos sterk zijn heb je helemaal gelijk! Je kan ze best (proberen) allemaal neer te schieten, want zelfs als je 2 Cholos laat leven kan je damage meter al flink de hoogte inschieten. Dus probeer ze gewoon allemaal neer te schieten, de missie lukt je ooit wel eens. Als Lance de auto kapot rijdt kom je op een pleintje, dit is niet zo heel moeilijk, gewoon al de Cholos neerschieten en Lance naar zijn hotel brengen.

Delen op andere websites

Op de hele route naar het pleintje, moet je ervoor zorgen dat je damagebalk niet vol loopt. Als je een Cholo niet kunt raken, dan moet je proberen om een voertuig van hun te raken zodat je ze makkelijk kunt doden. Als je op het pleintje beland met Lance, dan moet je een goed wapen bij je hebben. Ik raad je aan om een Micro-SMG aan te schaffen bij de Ammu-Nation in Downtown. De Scorpion is te zwak om snel veel man neer te schieten. Natuurlijk moet je ook over Armor beschikken.

Als je toch nog steeds problemen ondervindt met deze missie, dan kun je hier een Savegame-aanvraag doen. Dan kan iemand de missie voor je doen.

@: Hierboven, die staan op Wikigta onder Hints en Tips bij Jive Drive. Je moet dan de laatste Hint/Tip hebben.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Als ik jou was 'emre', zou ik vóór deze missie voor een volle health en een volle body armor zorgen. Een health-pickup is bijvoorbeeld bij jouw safehouses '101 Bayshore Avenue' en 'The Compound' verkrijgbaar, en een body armor-pickup is bijvoorbeeld verkrijgbaar in het steegje tegenover Café Robina in Little Havana. Probeer ook de volgende wapens in bezit te hebben: een Micro SMG, een Shotgun en een AK (klik op een wapen om naar de pagina van haar vindplaats te gaan). Wanneer je dan op het pleintje in Little Haiti bent geëindigd, moet je je goed verbergen achter de vele objecten die er te vinden zijn. De Cholos komen vanuit twee weggetjes, neem zelf het initiatief en schiet ze meteen neer voordat Lance zichzelf in de problemen werkt. Probeer de Cholo-leden van achteren aan te vallen. Kom bijvoorbeeld snel om de hoek gelopen en schiet de Cholo-leden voor hun harses met je Shotgun. Probeer ook gebruik te maken van de 'druk op Left.gif en Right.gif terwijl je R-toets.gif inhoudt om snel van doel te wisselen'-methode terwijl je tegenover een hele groep Cholo-leden staat. Met deze uitrusting en deze tips zou het moeten lukken. :sigaar:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Ikzelf vindt dit eerste gedeelte van de missie Jive Drive helemaal niet moeilijk, zodra je op het pleintje belandt wordt het pas echt lastig. Er is een manier om beter te richten zodat je de Cholos makkelijk kan raken. Dat is tijdens het heen en weer te bewegen met je 'richtpunt' de R toets ingedrukt te houden. Hierdoor heb je meer controle over het richtpunt, deze beweegt dan namelijk een stuk slomer heen en weer en daarmee kan je dus beter richten. Dit moet je echt niet de gehele tijd doen aangezien je dan ook een stuk slomer bent waardoor de Cholos meer gelegenheid hebben om je te raken, en op deze manier je auto tot ontploffing te brengen. Zodra de cut scene is afgelopen moet je meteen snel reageren, er staat namelijk twee cholos vlak voor de stilstaande wagen en zij kunnen dan ook heel snel veel schade toebrengen. Je moet aan het einde van de cut scene dus zo snel mogelijk handelen om die twee cholos al te vermoorden. Daarna maakt lance een bocht en rijdt hij de weg af op weg naar de schans. Hier zullen twee auto's met Cholos je achtervolgen. Hierbij kan het helpen de R toets in te houden om dus gerichter te richten. Allereerst raak je de auto die op dat moment het dichtst bij is, ik geloof dat dat de linkse wagen is. Deze zal snel vlam vatten, mogelijk ben je dan al bij de schans, zo niet dan moet je je meteen richten op de andere Cholo wagen. Dan volgt er een lange weg waarbij ik niet veel meer kan zeggen dan alle Cholos te vermoorden, met mogelijk de R toets in te houden. Probeer uiteraard de Cholos te vermoorden, maar doe dit zo snel mogelijk voordat ze te veel schade bij je aanrichten waardoor je auto ontploft. Uiteindelijk gaat lance stunten en belanden jullie met een kapotte wagen op een plein vol met Cholos. Dit gedeelte is nog veel moeilijker in mijn ogen, zorg dat je allereerst de Cholos vermoord die het dichts bij jouw en Lance staan, het idee hebben, ik vermoord eerst de Cholos daar verderop voordat ik de Cholo hier dichtbij vermoordt want dat idee is dodelijk! Zorg dat je Lance beschermt en natuurlijk moet je hierbij voldoende health hebben en Armor, want zonder red je het waarschijnlijk niet. Je kan een Cholo in het vizier nemen met de R toets, vermoordt hem en vervolgens druk je op het pijltje naar links of rechts om over te schakelen naar de volgende cholo die je dan ook weer kan vermoorden. Op deze manier kan je de Cholos zonder al te veel moeite uitschakelen maar het is verstandig om je eigen wapen waar je denkt het best mee overweg te kunnen te halen bij Amunation. Als dit gedeelte ook al is gelukt moet je Lance nog terugbrengen naar zijn huis, je krijgt een wanted level, ik geloof 3 sterren maar daar kan ik geen zekerheid over uitspreken, stap in de dichtbijzijnde Cholo car en rijdt naar Lance's huis. Mogelijk kom je onderweg nog langs de Pay 'n' Spray waar je de politie kan uitschakelen indien deze veel problemen veroorzaken. Hierna is de missie geslaagd. Ik heb op Youtube een filmpje gevonden waar deze missie behaald wordt, tenminste tot het gedeelte waar alle cholos moeten worden uitgeschakeld op het pleintje, want daar faalt deze missie helaas. Echter gaat het gedeelte waar je de Cholos uit moet schakelen met een Drive By zonder problemen. Je bekijkt het filmpje hier. Heel veel succes bij het behalen van deze missie.

Delen op andere websites

nu kan ik de cholos wel vermoorden voordat in de auto maar als ik bij het pleintje ben gaar er maar een klein beetje body armor weg maar lance gaat steeds dood .

dus het zal wel wat duren voordat ik klaar ben en nog bedankt voor jullie tips :tu:

laterss :cya::cya:

Delen op andere websites

nu kan ik de cholos wel vermoorden voordat in de auto maar als ik bij het pleintje ben gaar er maar een klein beetje body armor weg maar lance gaat steeds dood .

dus het zal wel wat duren voordat ik klaar ben en nog bedankt voor jullie tips :tu:

laterss :cya::cya:

ik heb nog wel een paar tips:

gebruik zeker geen minigun, granaten, etc.

dat duurt veel te lang je kunt veel beter zon micro smg pakken.

schiet als eerste de cholos dood die het dichtste bij jou en lance staan want zij schieten waarschijnlijk op lance.

met L1 kan je precieser richten en om sneller van doel te wisselen gebruik <- en ->.

ga natuurlijk ook niet schieten als lance voor je staat.

neem ook een volle balk armor en health mee ( als je de vigilante missies haalt heb je meer armor).

ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt.

sorry ervoor als ik al een paar tips opschrijf die al geschreven zijn.

ik denk dat er wel al een paar tips bij staan.

:cya:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...