mm1 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Elke keer als ik het spel opstart en ga spele loopt ie na een paar minuten vast zelfs als ik niks doe (niet met een auto rij of loop ofzo.) als ie vast loopt staat het beeldscherm helmaal vast en reageert de comp niet meer(ctrl+alt+del werkt ook niet) HELP!! bedankt alvast p.s. nog wat gegevens: HHD 250GB ongeveer 100gb vrij video card geupdate en verder alles zoals het spel dat vraagt en op andere computers doet ie het wel Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Bekijk allereerst eens de topic die ik met de Zoekfunctie heb gevonden, je kunt ze hier bekijken. Snuffel dat allemaal eens door, en zoek desnoods zelf nog eens. Ik heb gezocht in het 'SA Hardware' gedeelte op loopt vast. Hier heb je trouwens de zoekfunctie. Je kunt ook eens proberen San Andreas een keer opnieuw te installeren. Of je reset al de settings naar de beginstand. Dit doe je door het bestandje gta_sa.set te verwijderen uit Mijn Documenten -> San Andreas User Files. Als je trouwens Windows Vista hebt kan het zijn dat het spel nog niet goed werkt daarop, of het kan vastlopen omdat je een Vista skin hebt, maar dat hoeft niet persé. Succes. Reageren
mm1 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Gta_sa.set werkte op het begin even toen duurde het een stuk langer voordat ie vastliep maar daarna ging ie weer gewoon door met vastlope en het op nieuw installeere werkte ook niet maar wel bedankt froodooo Iemand verder nog tips? aan de ATIcard kan het ook niet liggen want ik heb er nu een nvidia kaart(video) ingedaan maar nu doet hij het ook nog niet. nu loopt ie ook alleen maar vast >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. <<< Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Dit probleem heb ik ook gehad. Bij mij lag het aan de DVD. Maak je DVD rom voorzichtig schoon met een zacht, schoon, licht vochtig doekje. Droog hem daarna weer af met een schoon, zacht doekje. Probeer nu nog eens GTA San Andreas te spelen. Als het probleem nog voorkomt, dan ligt het waarschijnlijk aan een beschadigde DVD rom. Kijk of er scheurtjes of krasjes in zitten. Kijk vooral in het midden, bij het 'gat' van de DVD. Daar komen vaak scheurtjes in de DVD rom, door het slechte hoesje. Als het geval een beschadigde DVD rom is zit er helaas niets anders op dan een nieuwe te kopen, voor zo'n 25 - 30 Euro. (Verschilt per winkel.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.