Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Heey, Als je een race doet in San Andreas en je saved daarna komt er de naam van je race op. Ik bedoel op dat ding dat je moet klikken om het spel te starten. Ik wil het spel 100% uitspelen maar ik wil dat er End Of The Line staat als ik het uitgespeeld heb. Dus ik doe gewoon eerst alle races. Maar is dit ook nog bij iets anders? Zoals de BMX challange ofzo? Reageren
Bling Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik snap je punt; je wilt de naam "End of the Line" op je 100% saveslot zien. Je moet er dan zeker van zijn dat je alle missies hebt voltooid, maar ook de volgende evenementen: 8-Track Blood Bowl Dirt Track Kickstart Alle Street- en Airraces. Chilliad Challenge BMX Challenge NRG-500 Challenge Deze evenementen zul je eerst moeten voltooien voordat je de missie "End of the Line" doet, wil je deze uiteindelijk als naam op je 100% saveslot hebben staan. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Dank je. Maar voor de Chilliad Challenge, als je de eerste race hebt gedaan, en daarna doe je de tweede. Als de tweede niet lukt, kan je hem dan gewoon opnieuw proberen of moet je dan terug van de eerste beginnen? Reageren
Bling Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Je kunt gewoon weer bij de tweede beginnen, mits je geen load game doet terwijl je niet gesaved had, natuurlijk. Ik raad je echter wel aan om toch even te saven tussendoor, om misverstanden en dergelijke te voorkomen. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Je zal niet opnieuw moeten beginnen als je de tweede race verliest. Maar het is ten zeerste aangeraden dat je saved wanneer je een race hebt gehaald. Dus als je de eerste race hebt gehaald, ga dan gaan saven. Load dan en probeer dan de tweede race te halen. Doe zo verder totdat je alle race's hebt gehaald... Kijk ook even naar de pagina van WikiGTA met heel veel info over de Chilliad Challenge. De Chilliad Challenge Veel succes! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 100% checklist hier staat op wat je allemaal moet doen voor de 100%. Reageren
Koen729 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Kleine tip, doe eerst de 100% vóórdat je 'Riot' doet. Er zullen namelijk in Los Santos rellen zijn, en dat is erg hinderend. In deze volgorde dus: 100% behalve de 3 komende missies --> Riot --> Los Desperados --> End Of The Line. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Kleine tip, doe eerst de 100% vóórdat je 'Riot' doet. Er zullen namelijk in Los Santos rellen zijn, en dat is erg hinderend. In deze volgorde dus:100% behalve de 3 komende missies --> Riot --> Los Desperados --> End Of The Line. Na End of the Line is Tenpenny dood, en zal de rust wederkeren in Los Santos. Dus je zou ook kunnen zeggen, ik doe eerst even die drie missies afmaken, en daarna voor de 100% gaan. Maar je hebt trouwens wel gelijk dat het niet verstandig is om de 100% te gaan proberen te halen als je Los Desperados of End of the Line nog moet gaan doen... @ hieronder: Dit is meer algemeen, omdat er meer mensen zijn die deze topics lezen als alleen de topicstarter . Reageren
Koen729 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Kleine tip, doe eerst de 100% vóórdat je 'Riot' doet. Er zullen namelijk in Los Santos rellen zijn, en dat is erg hinderend. In deze volgorde dus: 100% behalve de 3 komende missies --> Riot --> Los Desperados --> End Of The Line. Na End of the Line is Tenpenny dood, en zal de rust wederkeren in Los Santos. Dus je zou ook kunnen zeggen, ik doe eerst even die drie missies afmaken, en daarna voor de 100% gaan. Maar je hebt trouwens wel gelijk dat het niet verstandig is om de 100% te gaan proberen te halen als je Los Desperados of End of the Line nog moet gaan doen... Niet verwacht dat ik dit ooit eens zou doen... Hij wil dat er End Of The Line staat als hij zijn savegame laat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.