ACID Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 eey, ik heb een vraagje welke shooter wordt op dit moment er veel online op de pc gespeeld ? Reageren
SamShine Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Dat zijn er heel veel. Als ik uit het blote hoofd een paar goeie titels daarvan op (mag) noemen... Battlefield 2 Battlefield 2142 Call of Duty 2 Call of Duty 3 Counterstrike Wolfenstein Ghost Recoon: Advaced Warfighter Prey Een klein lijste, nogmaals; het is uit het blote hoofd. Maar heel veel titels worden nog wel ruim genoeg gespeelt om altijd makkelijk een game te vinden of veel mensen in jou host te krijgen. Verdere vragen mag je stellen! Reageren
ACID Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 oke thx en van de gratis shooters, welke daarvan worden veel online gespeeld ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 oke thxen van de gratis shooters, welke daarvan worden veel online gespeeld ? Wolfenstein: ET is een online game die echt nog heel veel online wordt gespeeld. Redenen hiervoor zijn denk ik wel de graphics die er nog best goed uitzien voor het spel dat al aardig oud is. Daarnaast heeft het een lekkere gameplay die makkelijk onder de knie te krijgen is. Het is al een tijdje geleden dat ik hem heb gedaan, maar ik verzeker dat je een overvloed volle servers zal tegenkomen. Je kan Wolfenstein: ET hier gratis en legaal downloaden, instaleer direct ook even de patch. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Dat zijn er heel veel. Als ik uit het blote hoofd een paar goeie titels daarvan op (mag) noemen... Battlefield 2 Battlefield 2142 Call of Duty 2 Call of Duty 3 Counterstrike Wolfenstein Ghost Recoon: Advaced Warfighter Prey Een klein lijste, nogmaals; het is uit het blote hoofd. Maar heel veel titels worden nog wel ruim genoeg gespeelt om altijd makkelijk een game te vinden of veel mensen in jou host te krijgen. Verdere vragen mag je stellen! gewoon nog een noot, maar van cod 2 is het de multiplayer die het hem doet en cs kan je opdelen in half-life 2 deathmatch, css en cs 1.6. Reageren
ACID Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 oke thx en van de gratis shooters, welke daarvan worden veel online gespeeld ? Wolfenstein: ET is een online game die echt nog heel veel online wordt gespeeld. Redenen hiervoor zijn denk ik wel de graphics die er nog best goed uitzien voor het spel dat al aardig oud is. Daarnaast heeft het een lekkere gameplay die makkelijk onder de knie te krijgen is. Het is al een tijdje geleden dat ik hem heb gedaan, maar ik verzeker dat je een overvloed volle servers zal tegenkomen. Je kan Wolfenstein: ET hier gratis en legaal downloaden, instaleer direct ook even de patch. ja maar zijn er nog meer gratis shooters ? ik wil liever geen america's army (dan moet je wachten tot volgende ronde als je dood bent) en warrock ken ik ook al Reageren
BigM Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Nog even voor de duidelijkheid. Battlefield 2142 is echt een lijpe game ! . Ik speel hem optimaal elke dag. Het is er altijd heel druk. Vandaag waren er 400 servers afgerond(plekken waar je kan spelen) Die elke keer bijna helemaal vol zaten. De actie is er enorm. Je kan vechten schieten etc etc en je kan praten Maar het gaat vooral om de actie. Het is er ook altijd zo druk en iedereen doet zo ze best dat het er als het waare gezellig word. Ook onderga je dan de kik van het beter worden met je rang en wapens unlocken etc. Dit zelfde geld voor battlefield 2. En nog even over 2142. Deze word waarschijnlijk nog leuker na de release van battlefield 2142 northern strike. De uitbrijding ervoor. Reageren
ACID Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Nog even voor de duidelijkheid. Battlefield 2142 is echt een lijpe game ! . Ik speel hem optimaal elke dag. Het is er altijd heel druk. Vandaag waren er 400 servers afgerond(plekken waar je kan spelen) Die elke keer bijna helemaal vol zaten. De actie is er enorm. Je kan vechten schieten etc etc en je kan praten Maar het gaat vooral om de actie. Het is er ook altijd zo druk en iedereen doet zo ze best dat het er als het waare gezellig word. Ook onderga je dan de kik van het beter worden met je rang en wapens unlocken etc.Dit zelfde geld voor battlefield 2. En nog even over 2142. Deze word waarschijnlijk nog leuker na de release van battlefield 2142 northern strike. De uitbrijding ervoor. Kun jij wel lezen ? ik vraag om gratis shooters die online kunnen (dus niet om betaalde) >>> Door Jowx: Als hij alleen je hoofdpost had gelezen, kan je hem niks kwalijk nemen. Daar staat niks in over een gratis of betaalde game, dus eventjes nadenken voordat je dit soort reacties plaatst. En laat zulke verwijten maar gewoon weg in het vervolg, daar komt alleen maar ruzie van. <<< Reageren
The GamerII Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik zou voor Warrock gaan. Check de site van Warrock voor meer informatie! Reageren
ACID Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Nog even voor de duidelijkheid. Battlefield 2142 is echt een lijpe game ! . Ik speel hem optimaal elke dag. Het is er altijd heel druk. Vandaag waren er 400 servers afgerond(plekken waar je kan spelen) Die elke keer bijna helemaal vol zaten. De actie is er enorm. Je kan vechten schieten etc etc en je kan praten Maar het gaat vooral om de actie. Het is er ook altijd zo druk en iedereen doet zo ze best dat het er als het waare gezellig word. Ook onderga je dan de kik van het beter worden met je rang en wapens unlocken etc.Dit zelfde geld voor battlefield 2. En nog even over 2142. Deze word waarschijnlijk nog leuker na de release van battlefield 2142 northern strike. De uitbrijding ervoor. Kun jij wel lezen ? ik vraag om gratis shooters die online kunnen (dus niet om betaalde) >>> Door Jowx: Als hij alleen je hoofdpost had gelezen, kan je hem niks kwalijk nemen. Daar staat niks in over een gratis of betaalde game, dus eventjes nadenken voordat je dit soort reacties plaatst. En laat zulke verwijten maar gewoon weg in het vervolg, daar komt alleen maar ruzie van. <<< sorry het was inderdaad erg bot wat ik zei Ik zou voor Warrock gaan.Check de site van Warrock voor meer informatie! Warrock is idd leuk maar ik vind het na een tijdje vervelen zijn er nog meer goeie gratis shooters die online kunnen ? >>> Door Jowx: Dubbelposts samengevoegd.. <<< Reageren
battle1970 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 warrock is zeker een goed spel en kennen jullie ook GunZ online? daar wordt nog best veel op gespeelt Reageren
ACID Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 oke ik ga wel op zoek naar een van deze spellen bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.