Lord of War Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Design: Ik heb net een nieuwe mixtape cover af. Hij is zéker niet m'n beste maar ik heb 't gemaakt voor een vriend van me. Normaal staat de tekst Lord of War er niét. Rate de cover dus zonder de tekst Lord of War. Bewerkt: 24 februari 2007 door Lord of War Reageren
Lord of War Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 *Bump* Niemand Reageren
Slimm Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 "Let there be light, no gangbanging in New York tonight".. Goed gedaan LOW, er zitten niet gigantisch veel effecten op maar dat is in dit geval ook niet nodig. Het liedje gaat ook deels over New York en ik geloof dat die stad in de achtergrond new york is, dus dat zit wel goed. De kleuren vloeien mooi over in de render. De tekst "Nas" is mooi, niks aan veranderen maar de tekst "Let there be Light" is in mijn ogen veel te rommelig, neem een strakker font en hij is perfect. 7,9/10 Reageren
Maxis Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik sluit me helemaal aan bij wat Slimm zegt, kleuren passen goed mij de naam en render/stock. En de font " Let there be light" is een beetje rommelig, maar dat maakt het nog niet veel slechter. Rate: 8.8 Reageren
.Djanick Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 laatste paar dagen nogal actief geweest op andere site maar ik ga alsnog raten het is een mooi plaatje in totaal, render en achtergrond van de stad passen mooi bij elkaar vind vooral dat water nogal mooi erbij passen, lekker donker vind je font heel mooi! de NS vooral maar de tekst let there be light.... is nogal TE dubbel en dat vind ik wel een beetje jammer maar voor de rest toppie 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.