Jump to content

Unique stunts

aqwerty

Recommended Posts

Als je aan het stadion bent helemaal linksboven op de kaart, is er een trapje ten zuiden van de rotonde voor een unique stunt. Achter dat trapje is er een gewoon asfaltwegje, en uiteindelijk kom je in een gesloten gebouw met een ramp erin terecht. Wat ik ook al heb geprobeerd, die unique stunt lukt mij gewoon niet. Ik heb het al geprobeerd met de PCJ-600, met het trucje dat Vic zich plat legt op de motor, maar het lukt mij nog steeds niet. Waar moet je eigenlijk landen?

Edit: om een of andere reden is het mij nu toch gelukt, hoewel ik hem identiek hetzelfde deed als voorheen. Trouwens, er staat hier ergens dat je 0.9% krijgt per stunt, maar bij mij is dat precies een stuk minder. Of krijg je maar extra procenten als je ze alle dertig hebt gedaan? Ik heb nu alles van empire building gedaan, alle 99 red balloons, alle 30 rampages, 17/30 unique stunts, alles van paramedic en taxi enzo, en ik zit bij de hoofdmissies een beetje over de helft. Is het normaal dan dat ik nog maar 57% heb?

Bewerkt: door aqwerty
Delen op andere websites

Ik heb 4 hoofdmissies gedaan op en sinds ik het 2de eiland heb vrijgespeeld. Het probleem is dat ik maar 0,4% kreeg per unique stunt. Nu zit ik aan 63,5%. Ik moet nu dus nog de rest van de hoofdmissies doen, al die zijmissies waaronder haiti hover race enzo, en die lijste met vaartuigen en voertuigen. Is dat mogelijk? Ik begrijp het niet goed.

Delen op andere websites

Ja hoor, twee berichten terug vertel je dat je op de helft van de verhaallijn bent, per verhaallijnmissie ontvang je 0,5%, dus zit je nu op zo'n 15%. Dan 0,4% per Unique Stunt Bonus en per Rampage is zo'n 18,8%, dan nog alle Empire-sites en missies is zo'n 20%. Ook de Red Balloons daarbij opgeteld is dat alles bij elkaar zo'n 65%. Dus het klopt zo ongeveer wel ja. :Y

Delen op andere websites

Ahja, ik vroeg het mij gewoon af omdat er hier stond dat je 0.9% per unique stunt kreeg, en ik kreeg maar 0.4%. En ik had eens ergens gelezen dat als je cheats gebruikt je geen 100% kunt behalen. Het antwoord was dat het afhangt van welke code je gebruikt. En ik heb af en toe de code gebruikt voor een zonnige dag, en ook die code voor de rhino.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...