Jump to content

savegame


PowerPats

Recommended Posts

Ik heb een 100% savegame gedownload en ben toen naar documenten en vice city user files gegaan maar als ik daar op klik krijg ik totaal iets anders te zien dan de save game mappen die er normaal staan.

Weet iemand wat ik moet doen of met welk programma ik het moet opstarten want ik heb het met wordpad opgestart, En dat is volgens mij fout. Ik heb windows vista ik weet niet of dat de fout is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een savegame gedownload hebt, moet je hem inderdaad in de Gta Vice City user files plaatsen. Meestal is het een winrar bestand. Die moet je gewoon uitpakken in de Gta Vice City user files. Dan krijg je bijvoorbeeld: GTAVCsf1.b. Dan start je het spel op en dan moet ie het doen.

Maar je kan ook een mod gedownload hebben. Dat had ik met gta san andreas. Die bestaan ook dat je het spel 100% heb uitgespeeld.

Kan je de link geven waar je hem heb gedownload? Dan kan ik er even naar kijken.

En volgens mij maakt het niks uit of je windows xp of vista hebt. :cya:

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Oke maar als hij vraagt met welke programma ik het wil opstarten welke moet ik dan kiezen ?
Het enige dat je hoeft te doen is de savegame uitpakken en in de map GTA Vice City Userfiles zetten, die je vindt in Mijn documenten. Dan moet je niet de savegame op proberen te starten, maar het spel Vice City gewoon starten. Laad dan de savegame op slot 1 en voìla, je speelt een 100 %-savegame. Volgens mij is je probleem dan opgelost, maar mocht dat niet zo zijn, laat het dan even weten ;)
Link to comment
Delen op andere websites

dus terwijl ik bij de vice city hoofdmenu ben

moet ik terug naar windows gaan en de savegame op slot 1 zetten tog ?

Nee, je zet de savegame voordat je het spel opstart in de map GTA Vice City Userfiles en gaat vervolgens ingame. Daar klik je op Load Game en vervolgens op de bovenste savegame. Dan start de 100 %-savegame zich op en kun je gewoon spelen. Je hoeft dus niet terug naar windows te gaan, gewoon bovenstaand verhaal volgen ;)
Link to comment
Delen op andere websites

dus terwijl ik bij de vice city hoofdmenu ben

moet ik terug naar windows gaan en de savegame op slot 1 zetten tog ?

Nee, je moet voordat je het spel opstart je savegame al in je User Files zetten. Hij hoeft niet persé in slot 1, dat is slechts een optie. Zo heet een savegame die op slot 1 staat: 'GTAVCsf1.b'. Het cijfer, dat is je slot. Als een savegame 'GTAVCsf2.b' heet, dan staat hij op slot 2. Afgezien van dat: eerst de savegame in je User Files gooien, en dan pas het spel op starten en de savegame laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke maar hoort het dan dat ie onder de user files komt te staan ? want hij gaat er niet in.

Hij zit wel al in de map

Sorry, maar deze vat ik even niet. Hij wil er niet in, maar hij zit al wel in de map? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Bedoel je misschien dat je savegame nog ingepakt zit? In dat geval moet je hem dus uitpakken, dit kan met bijvoorbeeld WinRar. Misschien bedoel je dat, de savegame staat dan namelijk wel in je User Files, maar je kan hem nog niet laden omdat hij uitgepakt dient te worden. Ik hoop dat dit het is, anders snap ik je probleem niet, sorry.

Link to comment
Delen op andere websites

ja dan zal dat het wel zijn.

Allemaal bedankt voor jullie hulp.

Edit:Ik heb nog steeds een probleem. Dit is wat ik heb gedaan ,

Ik ging naar vice city user files ik zag toen vicecitysf1 staan ik klikte erop en opende het

in een word bestandje ik kreeg allemaal rare tekens te zien. Toen heb ik alles weggehaalt en

de 100 % savegame er ingezet. maar nu doet hij het nog steeds niet. wat doe ik fout ?

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je de .rar inmiddels open hebt?

Als je de rar open hebt dan zie je als het goed is Dit

Open nu mijn documenten en sleep de omcirkelde file naar de map GTA Vice city User Files. Open het niet gewoon erheen slepen, als hij vraagt of hij iets moet overschrijven op JA klikken. (ik zou meer screens willen geven maar ik kan geen upload site vinden, imageshack doet raar en de andere screens zijn te groot voor parkyourpic) Nu start je VC op en de bovenste slot is de 100% savegame.

EDIT: DIt doe je allemaal terwijl je VC NOG NIET HEBT OPGESTART!

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

1. Download de savegame uit de downloaddatabase.

2. Download winrar als je die nog niet hebt.

3. Open het gedownloade bestand, als het goed is wordt winrar nu geopend en zie je hetvolgende venster.

4. Ga nu naar Mijn Documenten > GTA Vice City User Files en sleep de 'GTAVCsf1.b' uit de winrar in de 'GTA Vice City User Files'.

5. Als je al een savegame hebt zal je hem even een andere naam moeten geven ('GTAVCsf2.b').

6. Start nu GTA Vice City en ga naar Start Game > Load Game. Neem nu de eerste.

7. Nu zal je 100% savegame moeten werken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...