ACID Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 eey ik ben op zoek naar gratis racegames waar je ook online mee kunt racen bestaan deze ? zoja, welke ? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Online racegames! En voor miltiplayer online racegames heb ik er eentje gevonden: 1. Als ik er meer vind post ik ze hier. Bedoel je gewone online racegames zonder multiplaying dan raad ik je de gewone ordinaire spellensites aan zoals speelmee, spelle, lapoo, spele, enz. Reageren
ACID Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Online racegames! En voor miltiplayer online racegames heb ik er eentje gevonden: 1. Als ik er meer vind post ik ze hier. Bedoel je gewone online racegames zonder multiplaying dan raad ik je de gewone ordinaire spellensites aan zoals speelmee, spelle, lapoo, spele, enz. wij begrijpen elkaar niet helemaal ik bedoel een game die je gewoon op je pc moet installeren maar dat je hem tegen andere spelers kan spelen Reageren
Koen729 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 MTA of SA-MP? Voor meer info daarover moet je even in de subforums kijken Reageren
ACID Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 MTA of SA-MP? Voor meer info daarover moet je even in de subforums kijken nee nee nee geen gta sa mod nee gewoon een gratis racegame, die je online tegen elkaar kan spelen bestaat dit ? Reageren
ACID Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) van lfs gehoort? ja dat is erg vermakelijk dat speel ik op dit moment ---------- ik heb geen hulp meer nodig ik heb al een leuke game gevonden >>> Door Jowx: Dubbelposts samengevoegd, gebruik in het vervolg het edit-knopje. <<< Bewerkt: 28 februari 2007 door Jowx Reageren
VforV Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Jazeker zijn er gratis multiplayer racegames: Trackmania Nations- TrackmaniaNations.com Live for Speed- LiveforSpeed.net/downloads In dit lijstje kan je naast de racegames nog andere gratis te downloaden games vinden. Reageren
Jericho Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Jazeker zijn er gratis multiplayer racegames: Trackmania Nations- TrackmaniaNations.com Live for Speed- LiveforSpeed.net/downloads In dit lijstje kan je naast de racegames nog andere gratis te downloaden games vinden. Life For Speed is toch niet gratis? Je moet een licentie kopen Reageren
ikt Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Je kunt het gratis online spelen. Je hebt dan 2 banen en 3 auto's. Reageren
Jericho Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Je kunt het gratis online spelen. Je hebt dan 2 banen en 3 auto's. Da's niet de moeite dan Ik ga Trackmania: Nations eens downloaden. (Trackmania:Sunrise is toch niet gratis hé?) Reageren
The GamerII Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Nee, Trackmania Sunrise is niet gratis Ik ben hem ook aan het zoeken in winkels, maar kan hem nergens vinden Reageren
ikt Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Kijk bij de Intertoys, daar verkopen ze veel oudere games. Of vraag gewoon aan de kassie, die moeten die wel ergens hebben liggen. PS: Hoe ga je online? Ik kan niemand online vinden (Ja ik heb de legale versie) Reageren
VforV Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik heb Trackmania Nations even gespeeld maar ik vind er niet veel aan. Het is nogal saai en ééntonig. En de auto's zijn lelijk. Wel zag ik eens van iemand die auto's van Need for Speed Underground erin had gezet. Trackmania Sunrise lijkt me dan wel weer leuk, maar helaas is deze niet gratis. Ik heb hem al gezien in de winkel (Fnac). Reageren
H@rrytje Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik heb Trackmania Nations even gespeeld maar ik vind er niet veel aan. Het is nogal saai en ééntonig. En de auto's zijn lelijk. Wel zag ik eens van iemand die auto's van Need for Speed Underground erin had gezet. Trackmania Sunrise lijkt me dan wel weer leuk, maar helaas is deze niet gratis. Ik heb hem al gezien in de winkel (Fnac). TMN nations is echt gaaf als je het goed kan Offline is Uber saai maar als je eenmaal een goede server heb gevonden met een stuk of 20 spelers is het gaaf. zlef je auto painten of banen mkaen is ook leuk om te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.