Jump to content

zijn er gratis racegames die online kunnen

Recommended Posts

Geplaatst:

Online racegames!

En voor miltiplayer online racegames heb ik er eentje gevonden: 1.

Als ik er meer vind post ik ze hier. Bedoel je gewone online racegames zonder multiplaying dan raad ik je de gewone ordinaire spellensites aan zoals speelmee, spelle, lapoo, spele, enz.

Geplaatst:
Online racegames!

En voor miltiplayer online racegames heb ik er eentje gevonden: 1.

Als ik er meer vind post ik ze hier. Bedoel je gewone online racegames zonder multiplaying dan raad ik je de gewone ordinaire spellensites aan zoals speelmee, spelle, lapoo, spele, enz.

wij begrijpen elkaar niet helemaal :N

ik bedoel een game die je gewoon op je pc moet installeren

maar dat je hem tegen andere spelers kan spelen :Y

Geplaatst:
MTA of SA-MP? Voor meer info daarover moet je even in de subforums kijken ^_^

nee nee nee

geen gta sa mod

nee gewoon een gratis racegame, die je online tegen elkaar kan spelen

bestaat dit ?

Geplaatst: (bewerkt)
van lfs gehoort? :engel:

ja dat is erg vermakelijk

dat speel ik op dit moment

----------

ik heb geen hulp meer nodig

ik heb al een leuke game gevonden

>>> Door Jowx: Dubbelposts samengevoegd, gebruik in het vervolg het edit-knopje. <<<

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:
Je kunt het gratis online spelen. Je hebt dan 2 banen en 3 auto's.

Da's niet de moeite dan :) Ik ga Trackmania: Nations eens downloaden. (Trackmania:Sunrise is toch niet gratis hé?)

Geplaatst:

Nee, Trackmania Sunrise is niet gratis

Ik ben hem ook aan het zoeken in winkels, maar kan hem nergens vinden :?

Geplaatst:

Kijk bij de Intertoys, daar verkopen ze veel oudere games. Of vraag gewoon aan de kassie, die moeten die wel ergens hebben liggen.

PS: Hoe ga je online? Ik kan niemand online vinden :clown: (Ja ik heb de legale versie)

Geplaatst:

Ik heb Trackmania Nations even gespeeld maar ik vind er niet veel aan. Het is nogal saai en ééntonig. En de auto's zijn lelijk. Wel zag ik eens

van iemand die auto's van Need for Speed Underground erin had gezet. Trackmania Sunrise lijkt me dan wel weer leuk, maar helaas is deze niet gratis. Ik heb hem al gezien in de winkel (Fnac).
  • 5 maanden later...
Geplaatst:
Ik heb Trackmania Nations even gespeeld maar ik vind er niet veel aan. Het is nogal saai en ééntonig. En de auto's zijn lelijk. Wel zag ik eens
van iemand die auto's van Need for Speed Underground erin had gezet. Trackmania Sunrise lijkt me dan wel weer leuk, maar helaas is deze niet gratis. Ik heb hem al gezien in de winkel (Fnac).

TMN nations is echt gaaf als je het goed kan :D

Offline is Uber saai maar als je eenmaal een goede server heb gevonden met een stuk of 20 spelers is het gaaf.

zlef je auto painten of banen mkaen is ook leuk om te doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...