Ruben123 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 ik heb op gtainside.com een spiderman skin gedownload.. netjes geinstalleerd met imgtool 2.0... http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...56&orderBy= staat erbij als het goed is. dit heb ik vervangen: gimp.txd gimpfeet.dff gimpleg.txd gimpmask.txd gimpshoe.txd maar nu heb ik het geinstalleerd.. ik start gta op--> new game maar hij heeft gewoon de CJ skin aan.... iemand enig idee?? alvast bedankt Ruben Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 ik heb op gtainside.com een spiderman skin gedownload.. netjes geinstalleerd met imgtool 2.0...http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...56&orderBy= staat erbij als het goed is. dit heb ik vervangen: gimp.txd gimpfeet.dff gimpleg.txd gimpmask.txd gimpshoe.txd maar nu heb ik het geinstalleerd.. ik start gta op--> new game maar hij heeft gewoon de CJ skin aan.... iemand enig idee?? alvast bedankt Ruben Hij vervangt de Gimp Suit zelf, zou het dan niet logisch zijn om even in de garderobe te kijken of de Gimp Suit er tussen staat. De Gimp Suit staat onder het kopjes 'Extra' in je kledingkast, deze krijg in de missie 'A Key to her Heart.', mocht je hem nog niet hebben. Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 ik heb op gtainside.com een spiderman skin gedownload.. netjes geinstalleerd met imgtool 2.0... http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...56&orderBy= staat erbij als het goed is. dit heb ik vervangen: gimp.txd gimpfeet.dff gimpleg.txd gimpmask.txd gimpshoe.txd maar nu heb ik het geinstalleerd.. ik start gta op--> new game maar hij heeft gewoon de CJ skin aan.... iemand enig idee?? alvast bedankt Ruben Hij vervangt de Gimp Suit zelf, zou het dan niet logisch zijn om even in de garderobe te kijken of de Gimp Suit er tussen staat. De Gimp Suit staat onder het kopjes 'Extra' in je kledingkast, deze krijg in de missie 'A Key to her Heart.', mocht je hem nog niet hebben. Hij doet 'new game' gus dan heb je de gimpsuit nog niet. Je kan m wel cheaten. Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Voor dit soort mods hoeft niet eens een New Game gestart te worden. Dat is alleen zo als je de Main.scm aanpast. Reageren
G-GIRL Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 WELKE VRIENDIN moer je gehaald hebbe voor de spidermanpak? Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 WELKE VRIENDIN moer je gehaald hebbe voor de spidermanpak? Ik denk dat als je de posts in dit topic leest je een heel eind komt, want -Matthijs- heeft het zelfs verteld een paar posts hierboven. Desalniettemin ik zal je uitleggen hoe je er aan kunt komen. Je bedoelt als ik het goed begrijp de Gimp Suite, dit is een kostuum die lijkt op dat van spiderman. Je krijgt deze na het voltooien van de missie 'A Key to Her Heart', waar je met Millie Perkins in contact komt. Je kunt met dat pak wilde nachten beleven en zo sneller het keycard behalen voor de missie: 'Breaking the bank at Caligula's. Ik hoop dat je het begrijpt en mocht er nog wat wezen dan hoor ik dat graag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.