Jericho Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Het lukt me meestal om de eerste 4 antennes te vernietigen maar dan lukt het niet meer. Dan rijdt ik met mijn auto naar Downtown en onderweg wordt die sowiezo vernietigd dan moet ik een andere pakken en ben ik redelijk wa van mijn health kwijt (dan heb ik nog volle health maar me body armor is bijna leeg) En als ik dan de 5e antenne wil kapotschieten word ik altijd doodgeschoten door die helikopter, kan iemand me helpen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Dit is ook de eerste missie waar ik tegenaan liep. En ik heb het op de volgende manier gedaan, ik heb het 'hier' ook al uitgelegd, maar ik zal het ook hier nog even doen. Als eerste moet je de twee antennes op het VCPD in Vice City gebied kapot maken, klik als je daar aangekomen bent op het dak via de trap en schiet de antennes kapot. Neem de VCPD Maverick mee en vlieg naar het tweede gebouw. Dat is in Mainland, als je op de kaart kijkt is het de onderste. Daar kan je met de helikopter heen vliegen. En je kunt hem dan op het dak neer zetten of anders zet je hem aan de zijkant van het gebouw neer. Aan de achterkant zit ook een trap dus daar kun je eventueel ook meer naar boven. Als dat gelukt is pak je de Heli weer een vlieg dan naar het derde en laatste politie gebouw en dat is in Downtown. Land met de Helikopter en schiet de laatste twee af, dan pak je de heli die daar staat en vlieg richting het Vice City gebied, oftewel in de buurt van de Mall. Dan kijk je waar een pay en spray is, dan land je bij de shop die in de buurt is. Pak de auto die daar op het terrein staat. Rijdt zo snel als je kan met die auto richting te pay & spray en je bent klaar. De sterren zijn weg en je hebt de missie behaald. Mocht je het niet snappen of lukt het alsnog niet, dan hoor ik dat uiteraard graag en dan kunnen we het nog een keer uitleggen. Succes! Reageren
Jericho Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Heel erg bedankt! Het is me nu 2 keer gelukt 5 antennes neer te krijgen Toen ik de zesde wou vernietigen werd ik doodgeschoten Ik denk dat ik maar een save ga downloaden want dit lukt me echt niet Reageren
Fre Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 De savegame downloaden is misschien niet nodig als je nogmaals probeert met deze tip: Als je de eerste 4 antennes neerkrijgt - wat niet moeilijk is op bovenvermelde manier - kan je de laatste gemakkelijk neerkrijgen door met de heli op het dak ten zuiden van het politiebureau te landen. Vanaf hier kan je de antennes met de rocket launcher beschieten zonder geraakt te worden door de FBI mannetjes. Ze staan dicht bij de antennes en zijn dus dood als de antenne ontploft. Om van de sterren af te geraken, vlieg je met de heli terug naar het zuiden naar Vice Port en daar neem je de Linerunner (kijk op WikiGTA voor de juiste plaats) en rijdt je rechtstreeks naar de Pay'n Spray die daar dicht bij is. Je moet wat durven en vooral niet stressen, deze missie is eigenlijk zeer makkelijk, mits goede aanpak. Ik behaalde deze missie zonder tips, in één keer en met volle armor en health. Een makkie dus... Succes! Fre Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Gelukt wel een beetje zielig om een cheat te gebruiken :(1 keer kan geen kwaad hoop ik Bedankt voor de tips Bewerkt: 17 januari 2008 door Vic Vanc Reageren
Miek Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 pak voorzichtig met je heli police bribes! Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 pak voorzichtig met je heli police bribes! Inderdaad wilde ik ook zeggen. Want het is soms lastig om de zwaar bewaakte pay en spray binnen te gaan en eritatie ten hoogst als je na een moeilijke missie daardoor failed. (wat mij dus was gebeurt). Dus gewoon met je heli de bribes pakken netzolang dat je mission passed hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.