-eend- Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 ik kan t object niet real maken nadat ik de rode camera in heb gedrukt.. tut: http://www.fpsbanana.com/tuts/2164 mijn screen: http://img93.imageshack.us/my.php?image=dunnoxi4.png ik heb alles van die tut gedaan, maar ik krijg t real object maar niet! dus wat moet ik nu doen.. Reageren
DaBeast Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Een beetje een bump, maar oke... Je hebt je textures nog niet met Hammer opgezet. Je moet de GCFScape nodig om in je game archief te unpacken. Download dus de GCFScape, en open 'half-life.gcf' in je steamaps/***accountnaam*** folder. Zoek dan naar 'halflife.wad' , in dit bestand zitten de textures. Doe rechtsklik>Extract en extract hem ergens in een folder. Ga nu in Hammer 3.5 (zoek voor de update op google als je deze nog niet hebt) en ga naar Tools>Options. Nu krijg je dat config venstertje. Klik op de tab 'Textures' en klik op 'Add WAD'. Voeg nu de zonet geunpackte WAD toe en klik op het kruisje. Tevens moet je eerst een texture selecteren vooraleer je gaat block-brushen. Dit doe je door je brushing tool (Block Tool) te selecteren (dat kubusje zonder die textures op), en aan de rechterkant van het venster op 'Browse' te klikken. Nu zou je een lijst met textures te zien krijgen. Selecteer er eentje, en nu kan je en block maken. Gebruik wel de Zoner Compile tools, deze zijn de update-custom versie van de originele Quake BSP compiler. Zoner Compile Tools heeft vele bugs gefixt die in de vorige versie waren, en je kan veel makkelijker een bug/compile error opsporen. Deze zogenaamde 'Zoner Compile Tools' kan je erg makkelijk via google vinden. Voor overige tutorials raad ik je Egir.DK aan. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
-eend- Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 ok. volgende probleem , hoe krigj je t voorwerp de lucht in . dus verhogen :o Reageren
-eend- Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 ok. volgende probleem , hoe krigj je t voorwerp de lucht in . dus verhogen :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.