kevin software Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 hoe kan ik aan een flare komen? id = 354 Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 volgens mij is die alleen maar beschikbaar bij een missie van mike toreno. Reageren
kevin software Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 is er geen andere manier om het te krijgen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Een flare zit gewoon in een Hydra. Gewoon met een muisklik of op de PS2 met een druk circle en op de xbox weet ik het niet. Reageren
Bling Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Toevoeging op bovenstaande post: Elke Hydra beschikt dus over een flare, die je door middel van de linker muisknop (PC versie) kunt activeren. Een flare is in feite gewoon een lichtgevend wit bolletje om te zien. Dit lichtgevende bolletje geeft warmte af, waardoor hij hittezoekende raketten afleid, die in feite gericht waren op jouw Hydra. Door middel van zo’n flare kun je dus deze hittezoekende raketten afleiden, zodat je er zelf niet de dupe van wordt. Reageren
Koen729 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Dat zijn toch die bommen die naar beneden vallen? Handig! Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ikzelf wist het eerst ook nog niet wat die nou precies deden maar het zijn geen bommen. Ze ontploffen nl. niet. Ze lijden dus alleen maar die SAM-raketten af. Meer doen ze niet... >>> Door Bling: Jup, dat zei ik dus ook al in mijn post. <<< Op de PS2 is het dacht ik L3, linker knuppeltje indrukken. Reageren
Maxis Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Werkt dat echt ? Welke knop is het nou op de ps2? kan je daarmee echt die SAM raketten van Area 69 laten wegdwalen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Dat kan met Circle, oftewel cirkel of rondje. Dat is het knopje met het rooie cirkeltje naast het vierkantje, schuin boven het kruisje en schuin onder het driehoekje En ja, het kan niet alleen SAM-raketten van Area 69 afleiden, maar ook van andere Hydra's (in de missie Vertical Bird heb je het nodig, en als je een wanted level hoger als drie sterren hebt komen er ook Hydra's achter je aan als je je door de lucht vervoert). Ze leiden ook rakketten van de Heat Seeking Rocket Launcher af. Reageren
Maxis Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 IK weet niet maar als ik circle druk op de ps2 zie ik niks gebeuren, Zijn die dingen ontzichtbaar ofzo??? Reageren
Preddy Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 IK weet niet maar als ik circle druk op de ps2 zie ik niks gebeuren, Zijn die dingen ontzichtbaar ofzo??? Nee ze zijn niet onzichtbaar alleen je ziet ze niet als je vliegt. Probeer maar eens wanneer je nog stilstaat op de grond, dan zie je ze wel oplichten. Reageren
Maxis Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 maar het wertk dus wel als je een missile achter je aan hebt en neemt een bocht en tegelijkertijd druk je een paar keer op circle dan zal de raket daarop ontploffen? Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 maar het wertk dus wel als je een missile achter je aan hebt en neemt een bocht en tegelijkertijd druk je een paar keer op circle dan zal de raket daarop ontploffen? Ja dat zal werken, wanneer je de 'flare' loslaat zal de raket zich daar op richten in plaats van op jou. Heel handig dus wanneer je over Area 69 vliegt of als je een Hydra achter je aan hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.