Jump to content

IconTweaker

Recommended Posts

Geplaatst:

IconTweaker

Afgelopen woensdag kwam ik op het Internet een wel heel erg handig en leuk programma tegen voor de computer. Icontweaker, het is een programma wat je de mogelijkheid geeft om de iconen van je PC aan te passen. Natuurlijk een must voor iemand die zijn PC helemaal in Vista Look wil hebben . Het is geen groot programma's, het neemt ook bijna geen ruimte in.

Na de installatie die heel vlot verliep ben ik wat iconen gaan veranderen. Via een heel erg overzichtelijk menu kan je elk icoon apart veranderen.

Op een gegeven moment waren bijna alle iconen veranderd op dat moment werd mijn PC ineens heel erg traag en liep zelfs een keertje vast. Omdat erop werken niet echt lekker meer was had ik alles weer terug gezet in oude staat.

Het trager worden (lees: vastlopen), zou iemand enig idee hebben hoe dat komt? Ondanks dat ik alles weer terug heb gezet zou ik toch graag willen weten waarom hij trager werd van de iconen .

Mijn PC is neem ik aan "nieuw" genoeg om dat aan te moeten kunnen neem ik aan.

PC Specs:

Processor: 3,2 Intel Celeron D Processor

Werkgeheugen: 512 MB

VideoKaart: 64 MB - Shared, hij haalt het dus van het werkgeheugen af.

Hardisk: 2x 80 Gigabyte

Geplaatst:

Was het programma dat je hebt gedowload niet besmet met een virus of dat soort dingen.

Daar kan het waarschijnlijk zijn, scan je pc een keer.

Bij mijn pc een trojan (een virus) verwijdert en San Andreas cracte niet meer.

Geplaatst:

Het kan niet aan Icontweaker liggen denk ik.

Ik heb icontweaker namelijk ook , maar vind het niet echt goed.

Maar ik heb verschillende thema's op men computer gezet om te testen en hij liep geen enkele keer vast.

Msichien zat er een fout in je download ?

Ik heb hem hier gedownload en alles lukte perfect :)

Greeetzzz Cenzy

Geplaatst:
Was het programma dat je hebt gedowload niet besmet met een virus of dat soort dingen.

Daar kan het waarschijnlijk zijn, scan je pc een keer.

Bij mijn pc een trojan (een virus) verwijdert en San Andreas cracte niet meer.

IconTweaker is een legaal en freeware programma dus de kans dat er een virus in zit lijkt me nogal klein. En die laatste zin in je bericht, koop San Andreas gewoon voor 20 euro en je hebt geen last meer 0_0

>>> Door Preddy: Ik denk dat Nasdreas bedoelde dat z'n San Andreas niet meer crashte, wat natuurlijk niets te maken heeft met een crack, wat er alleen in schrijfwijze wat op lijkt :)<<<

@ Cenzy,

Misschien dat ik die download link van jouw eens een keer moet proberen, kan natuurlijk altijd helpen :*D

Tnx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...