.Sharingan Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik heb sinds een tijdje (Legaal) Vista Ultimate geinstalleerd. Was een cadeau van mijn moeder. Maar nu wil ik gaan MTA'en, ik krijg het Play With yourself plaatje, en verder niks. Singleplayer start hij ook niet op. SA was Modvrij. Kan het aan DirectX10 liggen ? Reageren
ikt Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Probeer GTA te herinstaleren, maar ik zou eerst gta_sa.set verwijderen. Reageren
kristof01 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Ja, dit zou kunnen. Ik raad je aan om DirectX te Upgraden. Bewerkt: 24 februari 2007 door kristof01 Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Probeer GTA te herinstaleren, maar ik zou eerst gta_sa.set verwijderen. lol heb je dx10 all ik wist niet dat die all uit was want dan heb je wel een hele duure video kaart maja ff ontopic : ik denk niet dat het aan dx 10 kan liggen omdat dat alleen met de kwaliteit van het spel te maken heeft Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 DX10 wordt automatisch geinstalleerd als je Vista installeerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.