Jump to content

Fake Screenshots/Filmpjes


Maxjuh

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    7

  • spoeky

    5

  • Boris H.

    4

  • Koen729

    4

Ik heb een gta 4 screen gevonden die ik wel behoorlijk realistisch vind. GTA Rocky Island staat erop. Zou de next gta dan toch in carcer city afspelen? In de rocky mountains? Ze zeiden in GTA3 al iets op de radio over carcer city, dat het er koud zou zijn enzo, dus dat komt wel overeen.

post-14738-1172698494.jpg

Zou deze misschien eindelijk echt zijn?

>>> Door Lantyz: Topic samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dit niet bepaald 'verdacht realistisch' willen noemen, maar eerder 'verdacht slecht'. Ik kan je garanderen dat dit niet meer dan een slechte fake is. Leg nu zelf eens een van de echte GTA-covers naast deze afbeelding. Zie je dan echt geen overduidelijk verschil in kwaliteit?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik het vergelijk zien de poppetjes er wel amateuristisch uit :puh: Is dus vast weer zo'n fake screen. Jammer, ik hoop dat er wel snel echte screens worden uitgebracht.

Ik heb er nog een:

post-14738-1172750630.jpg

Hij ziet er wel mooi uit, maar hij vast nep, anders stond tie wel op de rockstar site.

EDIT: Jammer, er trapt niemand in. Heb ik in een ochtentje in elkaar gezet, logo van de rockstar site gejat, plaatjes uit een strip boek.

Bewerkt: door DJ Vincento
Link to comment
Delen op andere websites

Zou gta IV zich misschien in Carcer City afspelen?

Zou wel kunnen; alle steden van GTA 1 zijn gehad. Misschien is het londen?

Wat ikzelf heel leuk vindt: areas van gta2 in 3d nabouwen, en uitbreiden met Carcer City erbij

Link to comment
Delen op andere websites

Zou gta IV zich misschien in Carcer City afspelen?

Zou wel kunnen; alle steden van GTA 1 zijn gehad. Misschien is het londen?

Wat ikzelf heel leuk vindt: areas van gta2 in 3d nabouwen, en uitbreiden met Carcer City erbij

Voor de plaatsen waar GTA4 zich zou kunnen afspelen is "dit" topic geopend.

Overigens ff een vraagje. Zouden er al screens uitgelekt kunnen worden van de trailer eind deze maand?

Link to comment
Delen op andere websites

Screens van de trailer? Als een "corrupte" medewerker van R* al zoiets zou willen doen zou hij de hele trailer naar buiten brengen, niet een paar screens van de trailer. Niet dat ik het erg zou vinden als het gebeurt hoor, integendeel :bonk:

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind deze wel sijsersterk

ps3-screen1.jpg

duh. getunede auto :bonk:

Dat is gewoon saints row. Ik hoop trouwens wel dat GTA4 nog mooiere graphics krijgt, dit is al mooi, als gta4 nog beter word, :tu::tu:

Dit is niet Saints Row, dit is 2 Days To Vegas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey mensen,

Zojuist is de volgende render opgedoken.

firstrenderxm8.jpg

Men vermoed dat dit een gelekte render is van GTA IV. Ik geloof er zelf best in omdat het er typisch uitziet als andere personage's gemaakt met de RAGE engine. Vergelijk het maar eens met screens van Rockstar's Table Tennis.

Ook stond er een codename voor GTA IV op de screenshot.Project Cherry Blossom zou de codename voor GTA IV zijn.

Lees het hele artikel>>>HIER<<<.

Begin nou niet allemaal van Dit is FAKE of FAKE!!!! want het kan best echt zijn! Mensen die Rockstarts Table Tennis hebben gespeeld/bestudeert(Ik heb hem bestudeert) zullen de gelijkenis zien met ped's die gemaakt zijn met de RAGE engine! Ped's gemaakt met de RAGE engine zien er net iets anders uit dan ped's die gemaakt zijn met andere engine's! Ook is het nog maar 10 dagen tot de officiele trailer dus het kan heel goed echt zijn!

Gratz,

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit, maar dit lijkt mij meer een personage van een spel zoals het betreffende Table Tennis dan een personage in een spel zoals GTA. Als je alle peds en personages zo gedetailleerd gaan maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...