wormswar Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 bij welke missie kan ik gang gebieden overnemen zou ik die missie mogen hebben en instaleren op mijn san andreas ik vraag me af hoe hje dat instaleertenzo ik wil heel graag vanaf het begin afaan die gangs owne:p hep je daar informatieover laat het dan snel weten. mijn msn is *** voegmetoe en seg het even >>> Door Bling: Je vraagt om informatie, en daarom heb ik je topic dus even verplaatst naar "SA Missie Hulp". Verder zijn emailadressen in je posts ook niet toegestaan op dit forum, verwijderd dus. <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Bij de missie 'Doberman' wordt je uitgelegd hoe je nu precies gangs moet overnemen. Je moet dan samen met Sweet naar Glen Park, om daar vervolgens een gebied over te nemen. Na die missie zal de radar in verscheidene kleuren te verdelen zijn. De gang waar je voornamelijk ganggebieden moet delen zijn de Ballas en Vagos. De savegame heb ik ook voor je, maar de versie niet. Je hebt namelijk twee versies van een savegame, V1 en V2. Je game zelf heeft ook een versie en die versie moet gelijk zijn aan die van je savegame. In dit topic kan je V1 savegames downloaden en in dit topic V2 savegames. Je moet de missie 'Doberman' downloaden. Dan moet je de savegame nog instaleren. Dit doe je door het bestand in je GTA San Andreas User Files te zetten, deze map vindt je in de map Mijn Documenten. Alvorens dien je de savegame wel uit te pakken, dit kan met bijvoorbeeld WinRar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.