demontventoux Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Ik ben een redelijke Photoshop-noob maar ik probeer me te behelpen via de tutorials op het forum. In dit topic zal ik al mijn zelfgemaakte sigs showen. Ik heb er tot nu toe 2, mijn eerste 2 ooit dus Bij deze is er in de linkerbovenhoek iets misgelopen, want mijn "effect" loopt niet helemaal door Maar voor de rest vind ik hem wel goed. rates en comments graag voor allemaal Bewerkt: 3 maart 2007 door demontventoux Reageren
Xyron Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Hee De 1e is wel goed gelukt vind ik , de achtergrond is wel leuk gedaan. Maar zoals je zelf zegt de linker kant is beetje mislukt, dit vind ik wel jammer, dit maakt de sig een stuk minder mooi. Ook vind ik de render niet echt wat, je hebt hem erop geplakt en er verder niet zo veel mee gedaan. Hij loopt niet in de sig zeg maar. Probeer een Feather te doen, 5 of 3 px. 2e, heb je leuk gedaan met de achtergrond, en de render wat beter neergeplaatst. Maar volgens mij heb je een motion blur over je render gedaan, dat vind ik iets minder. Voor de rest wel goed . 1e: 7.5/10 2e: 7/10 Reageren
demontventoux Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Bedankt Xyron. Nadat ik moest vragen wat een feather was heb ik het toegepast maar ik kreeg niet echt een beter resultaat. Ik heb weer 2 nieuwe sigs gemaakt. (gepost in de eerste post). Iemand nog rates aub? Reageren
Xyron Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 als je feather hebt geselecteerd, heb je dan ook Delete gedrukt? dat moet wel he, dan loopt de render beter in je sig zeg maar;) Xyron Reageren
demontventoux Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ja, dat heb ik dan ook gedaan. Maar toch vond ik het niet mooier dan ie nu is. Toch bedankt voor de "feather" tip, want ik heb hem wel al nu bij andere sigs toegepast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.