Jump to content

demontventoux's sig-showroom

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben een redelijke Photoshop-noob maar ik probeer me te behelpen via de tutorials op het forum.

In dit topic zal ik al mijn zelfgemaakte sigs showen.

Ik heb er tot nu toe 2, mijn eerste 2 ooit dus ;)

1steechtesigcy1.jpg

Bij deze is er in de linkerbovenhoek iets misgelopen, want mijn "effect" loopt niet helemaal door :D

Maar voor de rest vind ik hem wel goed.

2desigcopyjd5.jpg

tutleviby5.jpg

rates en comments graag voor allemaal :)

Bewerkt: door demontventoux
Geplaatst:

Hee

De 1e is wel goed gelukt vind ik , de achtergrond is wel leuk gedaan. Maar zoals je zelf zegt de linker kant is beetje mislukt, dit vind ik wel jammer, dit maakt de sig een stuk minder mooi. Ook vind ik de render niet echt wat, je hebt hem erop geplakt en er verder niet zo veel mee gedaan. Hij loopt niet in de sig zeg maar. Probeer een Feather te doen, 5 of 3 px.

2e, heb je leuk gedaan met de achtergrond, en de render wat beter neergeplaatst. Maar volgens mij heb je een motion blur over je render gedaan, dat vind ik iets minder. Voor de rest wel goed

.

1e: 7.5/10

2e: 7/10

Geplaatst:

Bedankt Xyron.

Nadat ik moest vragen wat een feather was :clown: heb ik het toegepast maar ik kreeg niet echt een beter resultaat.

Ik heb weer 2 nieuwe sigs gemaakt. (gepost in de eerste post).

Iemand nog rates aub?

Geplaatst:

als je feather hebt geselecteerd, heb je dan ook Delete gedrukt? dat moet wel he, dan loopt de render beter in je sig zeg maar;)

Xyron

Geplaatst:

Ja, dat heb ik dan ook gedaan. Maar toch vond ik het niet mooier dan ie nu is. :)

Toch bedankt voor de "feather" tip, want ik heb hem wel al nu bij andere sigs toegepast.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...