AwiVC Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2007 Heeft iemand een kaartje met de vindplaatsen? En als iemand dat kan maken kan hij/zij dan ook deze pagina op WikiGTA updateN? Bvd, Awi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Heeft iemand een kaartje met de vindplaatsen? En als iemand dat kan maken kan hij/zij dan ook deze pagina op WikiGTA updateN? Bvd, Awi De Sparrow is voor zover ik weet alleen te verkrijgen bij de Chopper Checkpoints. Als je de heli persé wilt dan kan je hem gewoon pakken, en heen vliegen waar je wilt. De missie zal vanzelf over zijn. Die zogenaamde Chopper Checkpoints bevinden zich op de volgende plaatsen: Je kunt de Sparrow vinden achter het gebouw uit de missie The Chase. De locatie bevindt zich in: Vice Point. Je kunt de Sparrow vinden op het dak van Appartement 3C. De locatie bevindt zich in: Ocean Beach. Je kunt de Sparrow vinden op het plateau van het gebouw uit de missie G-spotlight. Deze locatie bevindt zich in: DownTown. Je kunt de Sparrow vinden op het dak waar je land vanaf de unieke stunt no. 5, dit vlakbij Kaufman Cabs. Deze locatie bevint zich in: Little Haiti. De beschrijvingen zijn gedeeltelijk van WikiGTA, de plattegronden heb ik net gemaakt. Overigens zal er ook een Sea Sparrow spawnen bij Vercetti Estate, na het vinden van 80 Hidden Packages. Bewerkt: 24 februari 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2007 Ik zocht er juist naar om die missies te doen Heel erg bedankt! (Ik ben niet zo goed met alleen beschrijvingen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.