Fiegel5 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 hee iedereen heb net gta san andereas gekocht en speel hem net heb een helie of staaljager of een stunvliegtuig gevonden alen weet nie hoe het moet help effe pliess oja ik speel het op de ps2 . en heb nog een vraag waar moet ik opslaan en hie moet de eerste miesie help effe alvast bedankt en hoe wert de paraschuut >>> Door Bling: Overbodig aantal P's uit topictitel verwijderd. <<< Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) na de eerste missie kan je de johnson house ingaan om daar te saven. als je dat wilt doen loop dan in de diskette. in dat huis liggen na de missie tagging up turf een camera en een spuitbus, en na alle 100 tags ook nog wat andere wapens. om een heli te besturen moet je op x, dan ga je omhoog. om naar voren te gaan moet je de linker analoge joystick vooruit duwen. met de straaljager bedoel je waarschijnlijk de hydra. daar moet je eerst op x drukken, dan ga je (net zoals bij de helikopter) omhoog. op ong. 10 meter moet je de rechter analoge joystick naar voren duwen. nu zul je snel vooruit gaan. om te sturen moet je de linker analoge joystick naar links of rechts duwen. dit is anders bij de stuntplane. bij de stuntplane moet je zorgen dar je een leeg, lang, recht stuk weg/vliegveld voor je hebt. geef nu gas met x en duw als de neus van het vliegtuig omhoog komt de linker analoge joystick naar je toe. als je in de lucht bent stuur je weer met de linker analoge joystick. om omhoog te gaan met je vliegtuig, duw je linker joystick naar je toe. om omlaag te gaan duw hem van je weg. bij andere vliegtuigen zoals de at-400, shamal, en de rustler moet je ook nog r3 indrukken om het landingsgestel uit te doen (of in natuurlijk). om te landen met de vliegtuigen, ga bij het vliegveld naar beneden en druk op vierkantje om af te remmen. land nu op de landingsbaan. voor de helikopter is dit hetzelfde, alleen ga je nu automatisch al naar beneden als je het vierkantje indrukt. zie ook: wikigta-pagina waar alle controls op staan. voor de parachute: spring van grote (!!) hoogte uit een vliegtuig. op nu de parachute met het rondje. ik neem aan dat je niet weet hoe de eerste missie gaat, aangezien ik denk dat "hie" hoe moet betekenen, daarvoor heb ik even een wikigta-pagina opgezocht klik Bewerkt: 24 februari 2007 door blokcement Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) heb een helie of staaljager of een stunvliegtuig gevonden alen weet nie hoe het moet help effe pliessoja ik speel het op de ps2 . Je moet een 'aanloop' pakken met (X), als je rap genoeg gaat trek je op door de linker analoge joystick naar beneden te duwen. Soms moet je nog eens met L3 de wielen intrekken. Bij een Hydra(straaljager) moet je op (X) drukken om optestijgen en met je rechter analoge joystick naar voor gaan om te vliegen en snelheid te pakken. en heb nog een vraag waar moet ik opslaan en hie moet de eerste miesie Je kan opslaan in één van je savehouses, die moet je kopen. Je eerste 'gratis' savehouse is het huis van de moeder van CJ genaamd 'The Johnsons house'. Daar ga je naar binnen, loopt naar de vliegende memorycard en je savet. Kijk even naar deze pagina bij het onderdeel 'Huizen'. Hier vind je alle informatie over de eerste missie 'In the beginning'. Eigenlijk is het simpel, pak de BMX en rij naar d 'The Johnsons house' aangeduid op de radar. Eenmaal daar, rij in de rode marker en de missie is 'Passed'. en hoe wert de paraschuut Als je springt van een hoog gebouw of van uit een vliegtuig kun je je linker analoge joystick naar voor bewegen, zodat CJ in een rechte houding naar beneden 'gaat'. Verder kan je CJ een beetje 'besturen' met je linker analoge joystick. Om een parachute te openen moet je (O) indrukken, doe dit niet te laat, als de tekst 'Open your parachute' verschijnt moet je dit zeker al doen! Op deze map vind je alle vindplaatsen van een parachute. Als je uit een vliegtuig springt heb je vaak vanzelf al een parachute aan. Alle links komen van WikiGTA. Veel succes en plezier met Gta San Andreas. Bewerkt: 24 februari 2007 door Jon-asses Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 bedankt iedereen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.